کد خبر : 1829145 | 24 خرداد 1401 ساعت 18:41 | 56.8K بازدید | 13 دیدگاه

پاسخ رئال مادرید به مدافع فرانسوی؛ این‌قدر پول نداریم!

رئال مادرید آماده است تا فرلاند مندی، مدافع فرانسوی و کناری خود را در فصل تابستان به فروش برساند.

پاسخ رئال مادرید به مدافع فرانسوی؛ این‌قدر پول نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، فعالیت باشگاه رئال مادرید در بازار تابستانی آغاز شده و آنها اخیرا اورلین شوامنی، هافبک جوان موناکو را به‌خدمت گرفتند. اما دیاریو آس امروز با انتشار گزارشی مدعی شد امکان فروش بازیکن در فصل تابستان نیز وجود دارد و فرلان مندی، مدافع کناری رئال مادرید در مسیر جدایی از این باشگاه قرار گرفته است. به نظر می‌رسد رئال مادرید می‌خواهد این مدافع فرانسوی را همین پنجره تابستانی به فروش برساند. 

1720594

فرلان مندی اخیرا درخواست افزایش حقوق کرده و مدیران رئال مادرید به هیچ‌عنوان نمی‌خواهند این خواسته مدافع کناری خود را برآورده سازند. فرلان مندی برای هر فصل 5.5 میلیون یورو خالص می‌خواهد که پرداخت چنین رقمی در توان رئال مادرید نیست و پاسخ آنها منفی بوده است. با اضافه آنتونی رودیگر به خط دفاعی رئال مادرید، داوید آلابا می تواند از ابتدای فصل بعد در پست دفاع کناری نیز به میدان برود و بدین ترتیب احتمال قرار گرفتن فرلان مندی در ترکیب ثابت رئال مادرید کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیران رئال مادرید به این بازیکن اعلام کرده‌اند در صورت رسیدن پیشنهاد 50 میلیون یورویی، مشکلی با فروش مندی نخواهند داشت. به نظر می‌رسد پاری‌سن ژرمن خواهان جذب این مدافع فرانسوی شده و ممکن است فرلان مندی فصل بعد با لباس این تیم به میدان برود.

دیدگاه‌ها