کد خبر : 1829302 | 25 خرداد 1401 ساعت 17:39 | 6.8K بازدید | 3 دیدگاه

اینتر تایید کرد؛ در حال مذاکره با دیبالا هستیم

خاویر زانتی، نایب رئیس اینتر، تایید کرد که مذاکرات برای جذب پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی و سابق یوونتوس ادامه دارد.

اینتر تایید کرد؛ در حال مذاکره با دیبالا هستیم

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد انتقال جنجالی فوتبال ایتالیا در حال نهایی شدن بوده و پائولو دیبالا به‌زودی لباس نراتزوری را به تن خواهد کرد. اخبار در آرژانتین حاکی از آن است که اینتر چند روز قبل از نظر شخصی با ستاره سابق یوونتوس به توافق رسیده است.

خاویر زانتی گفت: "ما در حال مذاکره با پائولو دیبالا هستیم. من همیشه پائولو را تحسین کرده و برای او بهترین‌ها را در دوران حرفه‌ایش آرزو می‌کنم. دیبالا بازیکن بزرگی است و مطمئنا بازیکن تیم ملی آرژانتین در جام جهانی خواهد بود. 

1709089

اینتر همیشه بازیکنان اهل آمریکای جنوبی زیادی را در تیم خود داشته است، به خصوص بازیکنان آرژانتینی، حالا ما لائوتارو مارتینز و خواکین کوره‌آ را داریم؛ باشگاه اینتر همیشه به آرژانتینی‌ها اعتماد دارد."

دیبالا در حال حاضر در تعطیلات خود در آمریکا به سر می‌برد و دو روز پیش با هموطنش خواکین کوره‌آ ملاقات کرد. صاحب رستوران عکسی از این دو مهاجم منتشر کرد و نوشت "دیبالا، به اینتر خوش آمدی." اما وقتی پست او در فضای مجازی منتشر شد، نوشته خود را به "زنده باد اینتر" تغییر داد. پائولو دیبالا در سال 2015 با قراردادی 40 میلیون یورویی از پالرمو به یوونتوس پیوست و در 293 بازی 115 گل به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها