کد خبر : 1829304 | 25 خرداد 1401 ساعت 17:56 | 17.8K بازدید | 24 دیدگاه

دوست دارم در زمین حرف‌هایم را بزنم

سرلک: بازیکنان پرسپولیس باید به خودشان افتخار کنند

سرلک می‌گوید بازیکنان پرسپولیس باید به خودشان بابت حضور در این تیم بزرگ افتخار کنند.

سرلک: بازیکنان پرسپولیس باید به خودشان افتخار کنند

به گزارش "ورزش سه"، میلاد سرلک که امروز قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید کرد در مصاحبه با باشگاه پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم، از قبل همه چیز مشخص بود و صحبت‌ها انجام شده بود. امروز این موضوع رسمی شد. امیدوارم امسال با حمایت هواداران، مجموعه پرسپولیس، کادرفنی و بازیکنان کنار هم باشیم و بتوانیم بهترین نتایج را کسب و هواداران را خوشحال کنیم.

سرلک در مورد اینکه در مدت حضور در پرسپولیس حرفی نمی‌زد گفت: این دومین مصاحبه‌ام است که در پرسپولیس انجام می‌دهم. اولین آن دوسال پیش بود و بعد از دو سال، دومین مصاحبه‌ام است. علاقه‌ای به مصاحبه ندارم و سعی می‌کنم تمرکزم بیشتر روی عملکردم باشد. دوست ندارم صحبتی پیش بیاید که کسی یا هواداران ناراحت شوند. دوست دارم تمرکزم روی کارم باشد و با عمل در زمین حرف‌هایم را بگویم.

او در مورد اینکه تمدید قراردادش به طول انجامید بیان کرد: قرار بود آخر فصل این موضوع انجام شود و بلافاصله بعد از پایان لیگ، اردوی تیم ملی شروع شد و فاصله خیلی کم بود اما از قبل همه‌چیز مشخص بود و صحبت‌ها انجام شده بود. با صحبتی هم که با آقای درویش انجام دادیم قرار شد بعد از اردوی تیم ملی تمدید انجام شود و بلافاصله هم آمدم و از این موضوع خیلی خوشحالم.

هافبک دفاعی سرخ‌ها ادامه داد: امسال این قول را به هواداران می‌دهیم که بهترین نتایج را کسب کنیم و صد در صد با قهرمانی همراه باشد. امیدوارم بازیکنانی که جدید اضافه شده‌ و آنهایی که ماندگار شدند به هم کمک کنند و خواسته کادرفنی را به نحو احسن انجام دهند. اینجا بزرگترین تیم آسیا است و فکر می‌کنم همه باید به خودشان افتخار کنند که در این باشگاه هستند. باید بدانند که مسئولیت سنگینی پیش رو داریم و باید بهترین نتایج را کسب کنیم.

او در مورد حمایت هواداران گفت: اینجا همیشه تیم برای قهرمانی بسته می‌شود. هواداران همیشه لطف داشته و حمایت کردند و امیدوارم امسال از اولین بازی حمایت‌ها شروع شود. مطمئن باشند ما همه تلاش‌مان را برای موفقیت تیم می‌کنیم. انرژی و حمایت آنها را صددرصد درک و حس می‌کنیم و این به ما کمک می‌کند با تمام قوا مقابل حریفان ظاهر شویم و همه تلاش‌مان را برای خوشحال کردن هواداران می‌کنیم.

دیدگاه‌ها