کد خبر : 1829326 | 25 خرداد 1401 ساعت 20:21 | 12.6K بازدید | 6 دیدگاه

شریفی و اسماعیل نژاد بهترین‌های ایران در لیگ ملت‌ها

مرتضی شریفی و امین اسماعیل‌نژاد دو بازیکن تیم ملی والیبال ایران در هفته اول لیگ ملت‌ها عملکرد قابل توجهی را از خود به ثبت رساندند.

شریفی و اسماعیل نژاد بهترین‌های ایران در لیگ ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، هفته اول رقابت‌های لیگ ملت‌ها برای ایران بسیار پر فراز و نشیب سپری شد؛ شاگردان بهروز عطایی در ابتدا یک نمایش کم نقص را مقابل چین ارائه داده و حریف خود را به‌راحتی شکست دادند. تصور می‌شد با توجه به ضعف هلند در دریافت ایران کارا دشواری برای غلبه بر این تیم نداشته باشد اما عملکرد خوب این تیم و البته نیمیر عبدالعزیز باعث شد تا سرو قامتان یک شکست تلخ را تجربه کنند.

در مسابقه سوم تیم ملی والیبال ایران به فرم خوب خود بازگشت و موفق شد یک حریف آسیایی دیگر به نام استرالیا را هم شکست دهد. اما احتمالاً ناامیدکننده‌ترین عملکرد تیم بهروز عطایی در هفته اول مقابل ژاپن رقم خورد، جایی که سامورایی‌ها به‌راحتی هر چه تمام‌تر و در سه ست پیاپی موفق به شکست ایران شدند.

همانطور که گفته شد تیم ملی والیبال ایران در هفته اول پرنوسان ظاهر شد اما برخی بازیکنان توانستند تا حدودی انتظارات را برآورده کنند. یکی از آنها مرتضی شریفی بود که با توجه به مصدومیت میثم صالحی در ترکیب اصلی ایران قرار گرفته بود و اتفاقاً عملکرد قابل توجهی را از خود ارائه داد. آمار و ارقام نیز کاملاً همین مسئله را تایید می‌کند چرا که شریفی با 57.89 موفقیت در حملات و کسب 22 امتیاز بهترین آمار را در بین بازیکنان ایران از این حیث به ثبت رساند.

البته امتیازآورترین بازیکن ایران در هفته اول امین اسماعیل نژاد بود که 49 امتیاز به‌دست آورد و 54.44 درصد در تبدیل حملات خود به امتیاز موفق بود.

1721614
1721615

دیدگاه‌ها