کد خبر : 1829394 | 26 خرداد 1401 ساعت 14:54 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

شاگرد به دنبال تکرار افتخارآفرینی مربی خود در آمریکا

عضو تیم ملی کامپوند زنان که در مرحله سوم جام جهانی فرانسه و بازیهای جهانی آمریکا حضور خواهد داشت، گفت: تلاشم بر این است که بهترین نتایج را در بازیهای جهانی کسب و همانند مربی خود در آمریکا افتخارآفرینی کنم.

شاگرد به دنبال تکرار افتخارآفرینی مربی خود در آمریکا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، گیسا بایبوردی که به عنوان تنها نماینده کامپوند زنان در مرحله سوم جام جهانی فرانسه و بازیهای جهانی آمریکا حضور خواهد داشت، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای شرکت در مرحله سوم جام جهانی تیروکمان در رشته کامپوند، شنبه ۲۸ خرداد به همراه صالح پالیزبان عازم فرانسه می‌شویم و ۱۰ روز بعد از این مسابقات در بازیهای جهانی آمریکا شرکت خواهم کرد. البته فرانسه تدارکات خوبی برای حضور در آمریکا است، سعی دارم از این فرصت به خوبی استفاده کنم تا همانند مربی خود (اسماعیل عبادی) که چند سال پیش در مسابقات جهانی آمریکا اولین مدال نقره را در کامپوند انفرادی کسب کرد، در آمریکا افتخارآفرین باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که حضور در تورنمنت های مختلف چقدر در بهبود عملکرد و ارتقاء رکورد تاثیرگذار است، گفت: حضور در تورنمنت‌های مختلف سبب می‌شود تا کماندار با آمادگی خوبی در مسابقات حضور پیدا کند و با کنترل استرس و هیجانات خود بهترین نتایج را در مسابقات رقم بزند، امیدوارم این شرایط برای من نیز فراهم شود تا حضور پرقدرتی بعد از این دو رویداد در بازیهای کشورهای اسلامی داشته باشم.

عضو تیم ملی کامپوند زنان درباره حضورش در فرانسه و بازیهای جهانی آمریکا، تصریح کرد: حضورم در مرحله سوم جام جهانی فرانسه برحسب صلاحدید کادر فنی بود که البته لیاقت اعزام به این تورنمنت را داشتم، اما برای شرکت در بازیهای جهانی آمریکا سهمیه ورود به این مسابقات را در قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ بنگلادش کسب کرده بودم، امیدوارم در هر دو تورنمنت به نتایج خوبی دست پیدا کنم.

بایبوردی با اشاره به آمادگی بالای خود برای شرکت در هر دو رویداد، خاطرنشان کرد: اگر بتوانم رکوردی که در تمرینات می‌زنم را در مسابقات نیز تکرار کنم شانس زیادی برای کسب مدال خواهم داشت.

وی در پایان پیرامون این پرسش که برای شرکت در جام جهانی فرانسه و بازیهای جهانی آمریکا با مشکل تجهیزات مواجه هستید یا خیر؟ افزود: طبق قوانین جدید هر ورزشکار برای شرکت در مسابقات باید دارای دو کمان باشد که اگر اتفاق خاصی رخ داد ورزشکار مسابقات را به دلیل نبود تجهیزات از دست ندهد، متاسفانه با کمترین تجهیزات و تنها با یک کمان عازم فرانسه می‌شوم که این مساله شرایط خوبی را برای کماندار رقم نمی‌زند.

دیدگاه‌ها