کد خبر : 1829417 | 26 خرداد 1401 ساعت 16:27 | 31.9K بازدید | 7 دیدگاه

اعتماد به کیمیچ؛

ستاره آلمانی رهبر پروژه بایرن مونیخ خواهد بود

جاشوا کیمیچ، ستاره جوان بایرن مونیخ رهبر پروژه این باشگاه در سال‌‌های آتی خواهد بود.

ستاره آلمانی رهبر پروژه بایرن مونیخ خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، رابطه سرمربی و ستاره آلمانی روز به روز بهتر می‌شود و کیمیچ در باشگاه بایرن مونیخ به بازیکنی مهم بدل شده است. نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد قرار است جاشوا کیمیچ قدرت بیشتری در تیم و باشگاه داشته باشد و در فصل آینده به بازیکن مهم‌تری در داخل و خارج زمین برای مجموعه بایرن مونیخ تبدیل شود. کیمیچ و یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن حتی در تعطیلات تابستانی نیز به‌طور منظم در تماس هستند و در موارد مختلف با هم مشورت می‌کنند.

1721571

فصل آینده کیمیچ بازیکنی بسیار مهم و مرجع در ترکیب بایرن مونیخ خواهد بود و تیم را هدایت می‌کند. ناگلزمان با کیمیچ در مورد برنامه‌های خود تبادل نظر می‌کند و ستاره آلمانی از این رفتار سرمربی تیم بسیار خوشحال شده، زیرا می‌خواهد در تیمی بازی کند که سرمربی‌اش برنامه و ایده مشخصی داشته باشد. کیمیچ در محیط خود باشگاه و در گذشته از سرمربیان قبلی بایرن مونیخ مانند نیکو کوواچ و کارلو آنچلوتی انتقاداتی داشته و با روش کاری آنها چندان موافق نبود.

منابع نزدیک به باشگاه بایرن مونیخ مدعی شدند رابطه دوستانه جاشوا کیمیچ در این مقطع با ناگلزمان، حتی از دو کاپیتان باتجربه و مشهور این تیم یعنی مانوئل نویر و توماس مولر هم بهتر است و به نظر می‌رسد کیمیچ در سال‌های آینده تبدیل به کاپیتان اول باشگاه خواهد شد. بدینترتیب گرچه چند سال قبل این ستاره آلمانی فاصله چندانی تا جدایی از بایرن مونیخ نداشت، اما شرایط عوض شده و او نقشی محوری در باشگاه پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها