کد خبر : 1829446 | 26 خرداد 1401 ساعت 21:50 | 57.4K بازدید | 28 دیدگاه

شهرخودرو: دیگر با پرسپولیس توافق نمی‌کنیم

قرارداد قرضی احسان حسینی به جدیدترین موضوع مشاجره میان دو باشگاه شهرخودرو و پرسپولیس تبدیل شده است.

شهرخودرو: دیگر با پرسپولیس توافق نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، از لیگ نوزدهم که شهرخودرو رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی را به مقصد پرسپولیس صادر کرد این دو باشگاه بحث‌های زیادی با یکدیگر داشته‌اند و هنوز مبلغ این رضایت‌نامه به‌طور کامل واریز نشده است. حال احسان حسینی، مدافع تحت قرارداد پرسپولیس که به‌صورت قرضی در شهرخودرو توپ زد به جدیدترین موضوع مشاجره میان این دو باشگاه تبدیل شده و شهرخودرو در بیانیه‌ای اعلام کرد دیگر با پرسپولیس توافق نخواهد کرد.

در بیانیه این باشگاه آمده: "باشگاه شهر خودرو در خصوص پرونده طلب شهر خودرو از پرسپولیس بعد از کش و قوس‌های فراوان و‌‌ بد قولی‌های پرسپولیس در پرداخت تعهدات مالی‌ای که با شهر خودرو توافق کرده بودند، این‌بار پرسپولیس به بندی دیگر از این توافق پایبند نبوده و بار دیگر نشان دادند آنها مثل همیشه در انجام وظایف و تعهداتشان صادق و راسخ نیستند.

یکی از توافقاتی که بین باشگاه شهر خودرو و پرسپولیس صورت گرفته بود بدین شکل بود که رضایت نامه سید احسان حسینی بازیکن قرضی پرسپولیس که در شهر خودرو بازی می‌کند به این باشگاه سپرده شود و ‌‌در راستای آن مبلغی از این بدهی کسر گردد که این اتفاق هم‌ از سوی پرسپولیسی‌ها رخ نداد و از سوی آن‌ها برای این بازیکن نامه فسخ قرارداد ارسال گردیده است.

باتوجه به این موضوع و بدقولی‌های قبلی مدیران پرسپولیس باشگاه شهر خودرو دیگر هیچ توافقی را با پرسپولیس به رسمیت نمی‌شناسد و پنجره باشگاه پرسپولیس همچنان بسته خواهد ماند."

دیدگاه‌ها