کد خبر : 1829676 | 28 خرداد 1401 ساعت 22:29 | 49K بازدید | 2 دیدگاه

نیکولو زانیولو:

خجالت کشیدم به سمت زلاتان بروم!

نیکولو زانیولو، اعتراف کرد که از ابراز علاقه تیم‌هایی چون میلان و یوونتوس به جذب خود خوشحال است.

خجالت کشیدم به سمت زلاتان بروم!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد نیکولو زانیولو، ستاره ایتالیایی و جوان رم در ژوئن 2024 به پایان می‌رسد و مذاکرات بر سر تمدید پیشرفتی نداشته است. باشگاه رم برای فروش نیکولو زانیولو 65 میلیون یورو قیمت گذاشته و احتمال جدایی او در این تابستان وجود دارد. حالا زننده گل قهرمانی جالوروسی در فینال لیگ کنفرانس، در مورد شایعات جدایی و البته علاقه خود به زلاتان سخن گفته است.

نیکولو زانیولو گفت: "خوشحال کننده است که مورد توجه باشگاه‌های بزرگ قرار بگیری و این یعنی عملکرد تو خوب بوده است. من با انگیزه بیشتری تمرین می‌کنم، زیرا می‌خواهم ثابت کنم که شایعات انتقال من به این باشگاه‌های بزرگ درست است.

1668110

کار کردن زیر نظر ژوزه مورینیو؟ او یک سرمربی برنده است، مورینیو به من یاد داد که در دفاع شرکت کنم و حالا می‌دانم که باید در این زمینه پیشرفت کنم. مورینیو همچنین به من کمک کرد تا در موقعیت‌هایی که در گذشته واکنش بدی نشان می‌دادم، درست برخورد کنم، برای مثال حذف شدن از مسابقات مهم. او به من یاد داد که زبانم را گاز گرفته، در زمین سکوت کنم و بیشتر کار کنم. کاری که باید در فصل آینده انجام دهم این نیست که در معرض تحریکات بیهوده قرار نگیرم.

احتمال تبدیل شدن به جانشین وارث پائولو دیبالا در یوونتوس؟ شاید این حرق بیش از حد بزرگ به نظر برسد، اما خوشایند است. دیبالا بازیکنی فوق العاده و منحصر به فردی است. خواهیم دید که چه خواهد شد، زندگی غیرقابل پیش بینی است و شما هرگز نمی‌دانید در آینده چه اتفاقی می‌افتد. من فقط تمرین می‌کنم و منتظر می‌مانم.

علاقه به زلاتان؟ من خیلی خجالتی بودم و رویم نشد در بازی به این بازیکن نزدیک شوم. من از دور زلاتان را تحسین می‌کردم. خوشحالم که میلان در پایان اسکودتو را از آن خود کرد."

دیدگاه‌ها