کد خبر : 1829678 | 28 خرداد 1401 ساعت 22:48 | 75.3K بازدید | 18 دیدگاه

درخشش ادوارد کاماوینگا؛

ستاره بازگشت بزرگ رئال مادرید؛ مرد تغییر جریان بازی

ادوارد کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید نقش مهمی در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان داشت.

ستاره بازگشت بزرگ رئال مادرید؛ مرد تغییر جریان بازی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در سال‌های اخیر فعالیت چندانی در بازار نقل و انتقالات نداشته و تمرکز خود را معطوف به جذب ستاره‌های جوان و آینده دار کرده است. سال گذشته و در ساعات پایانی پنجره تابستانی بود که انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید منتفی شد و آنها خیلی زود با ادوارد کاماوینگا به توافق رسیدند. ‌این بازیکن در اولین فصل حضور در مادرید درخشان ظاهر شده و نقش مهمی در بازگشت‌های تاریخی این تیم در لیگ قهرمانان داشته است.

1711018

در دیدار برگشت مقابل پاری‌سن ژرمن بود که رئال مادرید فاصله‌ای تا حذف نداشت و در جریان مسابقه نیز شرایط چندان مهیا نبود، اما ادوارد کاماوینگا در دقیقه 57 وارد زمین شد و کریم بنزما با هت‌تریک تاریخی خود در برنابئو توانست یک‌تنه زمینه صعود رئال مادرید را رقم بزند. در بازی برابر چلسی اما این‌بار این تیم انگلیسی با دو گل پیش افتاده بود و بعد از ورود ادوارد کاماوینگا به زمین در دقیقه 73 نیز باز هم به گل رسید. 

اما در ادامه رئال مادرید دو بار توسط رودیگو و کریم بنزما به گل رسیده و در نهایت موفق به صعود به دور بعدی شد. در بازی با منچسترسیتی نیز این تیم در برنابئو یک بار به گل رسیده و فاصله‌ای تا صعود به فینال نداشت. اما ادوارد کاماوینگا این بار در دقیقه 75 وارد زمین شد و در ادامه این رئال مادرید بود که سه بار به گل رسیده و راهی ‌فینال لیگ قهرمانان شد.

دیدگاه‌ها