کد خبر : 1829785 | 29 خرداد 1401 ساعت 18:23 | 91.4K بازدید | 16 دیدگاه

توافق با کریستف گالتیه؛

نام سرمربی جدید PSG مشخص شد

به نظر می رسد به‌زودی مراسم معارفه کریستف گالتیه به‌عنوان سرمربی جدید پاری‌سن ژرمن برگزار خواهد شد.

نام سرمربی جدید PSG مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، لوییس کامپوس به‌عنوان مشاور ورزشی جدید پاری‌سن ژرمن کار خود را آغاز کرده و یکی از اولین اهداف او، یافتن یک سرمربی جدید برای باشگاه بوده است. مقامات باشگاه به مائوریسیو پوچتینو، سرمربی فعلی اعلام کرده‌اند که به محض یافتن جایگزین، او اخراج خواهد شد. بعد از پاسخ منفی زین الدین زیدان به پاری‌سن ژرمن، لوییس کامپوس قصد دارد کریستف گالتیه را به‌عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب کند. 

1722168

این زوج در لیل با هم کار کردند و تیم گالتیه در فصل 2020/21 در حضور پاری‌سن ژرمن پرستاره، قهرمان لیگ یک فرانسه شد. کریستوف گالتیه تابستان گذشته به نیس رفت و این تیم را از رده نهم به پنجم لیگ رساند. همچنین نیس موفق به راهیابی به فینال کوپه دو فرانس شده و موفق به کسب پیروزی مقابل پاری‌سن ژرمن در مرحله یک‌هشتم نهایی نیز شد.  

نشریه RMC مدعی شد مذاکرات مدیران پاری‌سن ژرمن با کریستوف گالتیه به‌خوبی پیش رفته و قراردادی برای سرمربی جدید تیم، در آستانه نهایی شدن است. ایده ابتدایی پاری سن ژرمن به‌خدمت گرفتن زین الدین زیدان بود، اما به نظر می رسد سرمربی سابق رئال مادرید متقاعد نشده که همکاری با PSG در این مقطع، کار درستی باشد. به هر حال به نظر می رسد پروسه انتخاب سرمربی پاری|‌سن ژرمن نهایی شده و به‌زودی کریستوف گالتیه روی نیمکت این تیم حضور خواهد یافت.

دیدگاه‌ها