کد خبر : 1829786 | 29 خرداد 1401 ساعت 18:32 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

برای یک فصل دیگر؛

پورعلی هم با گل‌گهر تمدید کرد (عکس)

امین پورعلی که در بسیاری از بازی‌ها به‌عنوان کاپیتان گل گهر راهی میدان می‌شود قرارداد خود را به‌مدت یک فصل دیگر با آبی‌پوشان سیرجانی تمدید کرد.

پورعلی هم با گل‌گهر تمدید کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از تمدید قرارداد با محسن فروزان، علی علیزاده و نوید عاشوی و همین‌طور به‌خدمت گرفتن محمد خدابنده‌لو که یکی از بازیکنان مورد توجه لیگ برتر بود، حالا نوبت به امین پورعلی رسید تا این هافبک دفاعی جنگنده نیز قراردادش به‌مدت یک فصل دیگر با آبی‌پوشان سیرجانی تمدید شود.
با این وصف پورعلی که در سه فصل گذشته پس از صعود گل‌گهر به لیگ برتر یکی از بازیکنان کلیدی آبی‌پوشان سیرجانی بوده و امیر قلعه‌نویی علاقه ویژه‌ای به سبک بازی او دارد، برای حداقل یک فصل دیگر در سیرجان ماندنی شد.
پورعلی که پیش تر در پاس همدان و راهیان کرمانشاه به میدان رفته برای پنجمین فصل پیاپی قرارداد خود را با گل‌گهر تمدید کرده  است. او در فصل گذشته در 28 مسابقه برای گل گهر به میدان رفت و موفق به ثبت 4 گل برای تیمش شد.
مدیران باشگاه گل‌گهر که تمام تلاش‌شان را برای موفقیت تیم و بهبود رتبه چهارمی به‌کار گرفته‌اند، امیدوارند در ادامه روند تمدیدی‌ها و جذب بازیکنان جدید، مهره‌هایی را برای امیر قلعه‌نویی فراهم کنند تا این مربی بتواند به هدف خود که در وهله اول کسب سهمیه آسیایی و سپس قهرمانی در لیگ برتر است؛ دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها