کد خبر : 1829906 | 30 خرداد 1401 ساعت 14:20 | 53.4K بازدید | 7 دیدگاه

آخرین اخبار تابستانی از اتحاد کلباء

مجیدی دو بازیکن خارجی را از تیمش کنار گذاشت

اتحاد کلباء خود را آماده فصل آینده ادنوک لیگ می‌کند و در همین راستا بازسازی ورزشگاه‌ها و جذب بازیکن درحال انجام است.

مجیدی دو بازیکن خارجی را از تیمش کنار گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اتحاد کلباء که فرهاد مجیدی را در راس نیمکت خود می‌بیند قرار است در روزهای آینده دو تن از اعضای کادر فنی‌اش، مطر الزعابی مدیر تیم بزرگسالان و یک مربی‌شان به نام باسم مزروعی را برای بالا بردن سطح فنی به بوسنی بفرستد. این دوره زیر نظر نخبگانی از یوفا برگزار خواهد شد و یک‌سری مربی دیگر از امارات نیز در این دوره حضور پیدا خواهند کرد.

همچنین یک سری تغییرات زیر ساختی در ورزشگاه اتحاد کلباء انجام می‌شود. این تغییرات شامل بهسازی زمین تمرین، زمین اصلی و سالن‌های ورزشی است. با توجه به دستوری که فدراسیون فوتبال امارات داده این بازسازی صورت گرفته است.

این تیم قرار است یک اردوی آماده‌سازی در اتریش برگزار کند و در همین حین هم کادرفنی برنامه‌های جذب بازیکنان مدنظرش را انجام می‌دهد. در حال حاضر فلیپ کیش بازیکن ۳۱ساله باشگاه الاتفاق عربستان که ملی‌پوش اسلواکی هم هست گزینه پیوستن به این تیم است که رایزنی‌ها در خصوص این انتقال درحال پیگیری است.

1722324

دیگر خبر از تغییرات در تیم مجیدی این است که ویلدر کارتاخنای پرویی با وجود اینکه تا تابستان 2023 با اتحاد کلباء قرارداد دارد، اما با نظر کادرفنی از این تیم جدا خواهد شد.

دیگر بازیکنی که با نظر مجیدی قرار است از این تیم جدا شود، گارسس مورنو کلمبیایی است که در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوسته بود و حالا مدیران اتحاد کلباء در تلاش هستند این دو بازیکن را به سایر باشگاه ها قرض بدهند.

دیدگاه‌ها