کد خبر : 1830045 | 31 خرداد 1401 ساعت 14:49 | 16.1K بازدید | 6 دیدگاه

پدری:

ژاوی از ما می‌خواهد مانند خودش بازی کنیم

پدری، هافبک جوان بارسلونا مدعی شد ژاوی از بازیکنان این تیم می خواهد رو به دروازه حریف بازی کنند.

ژاوی از ما می‌خواهد مانند خودش بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پدری در ماه های اخیر نمایش درخشانی در ترکیب بارسلونا داشته و به یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال زیر نظر ژاوی تبدیل شده است. سرمربی جوان بارسلونا بارها روی ارائه فوتبال تماشایی از سوی تیمش تاکید داشته و حالا پدری در مصاحبه ای با نشریه گاردین فاش کرد که ژاوی از آنها می خواهد مانند خودش در زمین فوتبال بازی کنند.

1697718

پدری گفت: "من سعی می کنم در هر پستی که قرار می گیرم بازی همیشگی خودم را انجام دهم. ژاوی در مورد سبک بازی بارسلونا ایده بسیار روشنی دارد و او در مورد آنچه که هر یک از ما باید انجام دهیم کاملا واضح با بازیکنان تیم صحبت می کند. هافبک های تیم باید بین خطوط بازی کرده و توپ را از یک سمت به سمت دیگر انتقال دهند. این همان کارهایی است که خود ژاوی نیز در زمان حضور در میدان انجام می داد و عملکردش واقعا هم تماشایی بود، پس حالا او سعی می کند چنین سبکی را به ما تلقین کند.

اگر بازیکنی از پست خود در زمین خارج شود، وقتی توپ را از دست می دهید نمی توانید به روشی که نیاز دارید پرس کنید و پس در واقع به هدف خود در زمین نخواهید رسید. ژاوی همچنین از هافبک های بارسلونا می خواهد در جای مناسبی قرار گرفته و با چرخش صحیح، رو به سمت دروازه تیم حریف بازی کنند."

دیدگاه‌ها