کد خبر : 1830233 | 01 تیر 1401 ساعت 17:19 | 195.6K بازدید | 255 دیدگاه

حضور در استقلال را در خواب می‌دیدم!

ساپینتو: می‌خواهم 4 قهرمانی با استقلال بیاورم

سرمربی استقلال بعد از حضور در ایران در مراسم معارفه خود صحبت‌های جالبی را درباره پیوستن به قهرمان لیگ برتر بر زبان آورد.

ساپینتو: می‌خواهم 4 قهرمانی با استقلال بیاورم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند روز انتظار سرانجام ریکاردو ساپینتو به‌طور رسمی به‌عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد. این مربی پرتغالی بعد از عقد قرارداد با مدیران استقلال در دوبی شب گذشته راهی تهران شد تا از امکانات باشگاه استقلال بازدید کند.
از این رو مسئولان استقلال عصر امروز مراسم معارفه‌ای را برای ساپینتو ترتیب دادند تا این مربی رودرروی خبرنگاران قرار بگیرد و به پرسش‌های مطروحه پاسخ بدهد. 
مشروح صحبت‌های ساپینتو در ادامه آمده است:
**استقلال یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های جهان است
قبل از هرچیز از مدیرعامل باشگاه آقای آجورلو تشکر می‌کنم که مرا به استقلال دعوت کردند. خوشحالم که در این جمع هستم. استقلال یکی از بزرگترین تیم‌های جهان است. تیمی که نزدیک به 40 میلیون هوادار دارد. تیمی که همیشه برای برنده شدن عادت داشته است. همانطور که سال قبل هم پی در پی پیروز شد و در نهایت قهرمانی را به دست آورد. این لحظه‌ای است که آرزویش را داشتم و حتی در خواب هم می‌دیدم! من رویای استقلال را داشتم.

**مجیدی کار خارق‌العاده‌ای با استقلال کرد
به همه شما عزیزان می گویم همیشه روحیه جنگندگی را حفظ کرده و به برد فکر خواهیم کرد. از اینجا به همه تیم (در اینجا مترجم به جای استقلال نام تراکتور را به عنوان قهرمان به کار برد) کادرفنی و سرمربی بابت قهرمانی در فصل گذشته تبریک می گویم. هچنین به مربی قبلی فرهاد مجیدی تبریک می گویم که کار خارق العاده ای انجام داد.
**بازیکنان استقلال جنگنده هستند
این یکی از بهترین لحظه‌ها و تجارب زندگی من خواهد بود و امیدوارم بتوانیم با تلاش یک قهرمانی دیگر را رقم بزنیم. دلیل موفقیت تیم استقلال کیفیت بازیکنان این تیم است. آنها خیلی منسجم در دفاع عمل می‌کردند. خیلی می‌جنگند و همدل هستند، مثل یک خانواده. رقابت پرفشاری در لیگ برتر فصل گذشته وجود داشت اما استقلال هیچ شکستی نداشت و فصل عالی‌ای را سپری کرد. این روند و موقعیت را باید در آینده هم ادامه بدهیم.

1722783
**مسئولیت بزرگی بر گردن من است
آینده ما همین الان است؛ فصل جدید است. الان می‌دانید که مسئولیت بزرگی بر گردن من است. همه تلاش می‌کنند که امسال جام را از استقلال بگیرند. مطمئنا همه تیم‌ها جنگنده‌تر از قبل، مقابل ما عمل می‌کنند. باید آماده‌تر از همیشه باشیم و حس جنگندگی‌مان را بیشتر کنیم. 
**بازیکنان روز اول تمرین انگیزه داشته باشند
وقتی که بازیکنان روز اول به تمرینات می‌آیند باید خیلی انگیزه داشته باشند که روند قبل را ادامه بدهند. آنها مزه قهرمانی را چشیده‌اند. مزه بردن را چشیده‌اند. این خیلی دلچسب است. نمی‌خواهیم آن را از دست بدهیم. همان‌طور که گفتم همه می‌دانیم چالش بزرگی را در پیش داریم.
**کار خارق‌العاده نخواهید، فقط 4 جام می‌خواهم بیاورم!
قبلا با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم. از من نخواهید کار خارق‌العاده‌ای انجام بدهیم. فقط می‌خواهم 4 قهرمانی برای استقلال بیاورم!
**امیدوارم جو خانوادگی بر استقلال حاکم باشد
ذهنیت همه ما یکی است. دوست نداریم بازنده باشیم. این ذهنیتی است که آن را دوست دارم و ادامه‌اش می‌دهیم. این را همیشه از خودم خواسته‌ام و بعدا از دیگران می‌خواهم. امیدوارم زمانی که بازیکنان جمع می‌شوند جو صمیمی‌ای بر تیم حاکم باشد. امیدوارم این جو تا آخر هم حاکم باشد. فقط با همین جو صمیمی و خانوادگی می‌توانیم قهرمانی را تکرار کنیم.

دیدگاه‌ها