کد خبر : 1830259 | 01 تیر 1401 ساعت 18:56 | 18.5K بازدید | 12 دیدگاه

جباری یکی از گزینه‌های جذاب نیمکت استقلال است

منوچهری: لطفا به تصمیمات آجورلو احترام بگذارید

مهاجم سابق استقلال می‌گوید اگر حمایت هواداران از تصمیمات آجورلو صورت بگیرد، این تیم دوباره قهرمان می‌شود.

منوچهری: لطفا به تصمیمات آجورلو احترام بگذارید

به گزارش "ورزش سه"، امین منوچهری بازیکن سابق استقلال امروز یکی از حاضران در مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو سرمربی جدید آبی‌های پایتخت بود. منوچهری درباره حضور این مربی پرتغالی در استقلال گفت: با توجه به صحبت‌هایی که سردار آجورلو انجام دادند و آرامشی که در وجودشان است و به تیم منتقل می‌کنند، شرایط خوب است.
او ادامه داد: شاید اول فصل پارسال هم هواداران نگران بازیکنان جدا شده و جوانی تیم بودند. اما آقای آجورلو با آرامش یک تیم خوب را بستند و در نهایت قهرمان شدند. ما و همه هواداران باید به این آرامش اعتماد کنیم. بعد از روزهای سختی که هواداران پشت سر گذاشتند، اتفاقی افتاد که بسیار مثبت است.
مهاجم سابق استقلال و سرمربی کنونی نونهالان این تیم همچنین گفت: من فکر می‌کنم در بازار نقل و انتقالات هم از این به بعد اتفاقات خوبی می‌افتد. عجله نباید بکنیم. منتظر باشیم و به مدیریت باشگاه اعتماد کنیم تا ببینیم چه تصمیمی می‌گیرند.
منوچهری درباره جدایی فرهاد مجیدی افزود: رفتن یک مربی‌ای که قهرمانی بدون باخت آورده برای هواداران سخت است. اگر اسم آن مربی هم فرهاد مجیدی باشد، شرایط سخت‌تر می‌شود. همه در شوک هستند و ناراحتند. اما در هر صورت همان‌طور که آقای آجورلو گفتند پیشرفت و زندگی استقلال ادامه دارد. ما وظیفه داریم این راه را ادامه بدهیم، چه با اسطوره‌ها و چه بدون اسطوره‌ها باید این راه را برویم. طبیعتا امسال همه به این فکر می‌کنند که انرژی مثبت‌شان را در جهت قهرمانی استقلال نگه دارند. 
او در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد خودش به‌عنوان دستیار ایرانی به کادرفنی استقلال ملحق شود، گفت: من تازه اول راه هستم و خوشحالم که به‌عنوان عضو کوچکی در استقلال و به‌عنوان سرمربی نونهالان کار می‌کنم. در اندازه‌ای نیستم که به‌عنوان دستیار نامم مطرح شود. اعتقاد دارم پیشکسوتان باتجربه‌ای هستند که می‌توانند به‌عنوان دستیار پینتو به او کمک کنند. حق یکی از پیشکسوتان استقلال است که در این جایگاه بنشیند. امیدوارم انتخاب شایسته‌ای باشد تا هم به استقلال و هم آقای ریکاردو کمک کند.
منوچهری درباره احتمال حضور مجتبی جباری روی نیمکت استقلال افزود: اسامی زیاد است. آقای جباری هم یکی از گزینه‌های جذاب است.

دیدگاه‌ها