کد خبر : 1830308 | 02 تیر 1401 ساعت 09:58 | 20.2K بازدید | 45 دیدگاه

عطایی: کار سختی مقابل تیم بدون باخت مسابقات داریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قطعا بازی سختی مقابل آمریکا که تیم بدون شکست مسابقات است، خواهیم داشت و این مسابقه محک خوبی برای بازیکنان خواهد بود.

عطایی: کار سختی مقابل تیم بدون باخت مسابقات داریم

به گزارش "ورزش سه"، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقه با آمریکا در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال عنوان کرد: قطعا رقابت سختی پیش رو داریم چون مقابل صدرنشین و تنها تیم بدون شکست مسابقات بازی خواهیم کرد اما سعی می‌کنیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. این مسابقه محک و تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان خواهد بود چون مقابل حریفی بازی می‌کنند که سه طلای المپیک دارد.

وی افزود: بخش اعظمی از تلاش جامعه والیبال برای شاد کردن دل مردم است. مردم به والیبال رونق می‌دهند و هدف ما هم خوشحال کردن آن‌هاست. البته شکست‌هایی هم داشتیم که شاید برای تماشاگران خوشایند نبوده و به عملکرد تیم خرده بگیرند اما به هر حال با بازیکنانی مواجه هستیم که تجربه کمی دارند و البته در جریان مسابقات تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

عطایی معتقد است که لیگ ملت‌ها فرصتی برای تیم ملی ایران است. وی در این‌باره اظهار کرد: همیشه تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم اما برخی مواقع عملکرد‌مان خوب و قابل قبول نیست که خودمان هم بر این موضوع واقف هستیم. تیم ملی و فدراسیون براساس سیاست‌هایی که وجود دارد پیش می‌روند. از قبل پیش‌بینی می‌کردیم که اوضاع دشوار خواهد بود و به دنبال آن باید فشارهایی را تحمل کنیم ولی به هر حال فرآیندی در نظر گرفته شده که به آینده توجه دارد و قطعا در نهایت به خوشحال کردن مردم ختم خواهد شد.

دیدگاه‌ها