کد خبر : 1830366 | 02 تیر 1401 ساعت 17:13 | 81.7K بازدید | 17 دیدگاه

چرا ساپینتو ایران را ترک کرد؟

سرمربی پرتغالی برای آوردن خانواده و وسایل شخصی ایران را ترک کرده است.

چرا ساپینتو ایران را ترک کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو ساپینتو مربی پرتغالی گزینه نهایی استقلال برای هدایت این تیم بود و در نهایت هم با مسئولان باشگاه به توافق رسید و قراردادش را امضا کرد.
این مربی پرتغالی بعد از توافق نهایی با نمایندگان استقلال در دوبی، به تهران سفر کرد و طی اقامت یک‌روزه در پایتخت ضمن حضور در مراسم معارفه از امکانات باشگاه نیز دیدن به‌عمل آورد.
ساپینتو اما بامداد امروز تهران را به مقصد پرتغال ترک کرد که این سفر برای برخی هواداران عجیب بود. با توجه به زمان اندک استقلال در نقل و انتقالات و اینکه ساپینتو هنوز شناخت زیادی از استقلال به‌دست نیاورده، سفر او به کشورش انتقادهایی در پی داشته است.
با این حال ساپینتو قرار است طی سفر چند روزه خود به کشور پرتغال ضمن تحقیق بیشتر درباره شرایط و بازیکنان استقلال، در بازگشت به ایران خانواده‌اش و همچنین وسایل شخصی خود را نیز به تهران بیاورد.
این مربی پرتغالی احتمالا اواسط هفته آینده همراه با همسرش به ایران سفر می‌کند و تا آن زمان هم قرار است مسئولان استقلال محل اقامت وی را در تهران آماده کنند و در اختیارش بگذارند. در بازگشت ساپینتو به تهران زمان شروع تمرینات این تیم برای فصل جدید هم مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها