کد خبر : 1830396 | 02 تیر 1401 ساعت 22:30 | 58.3K بازدید | 3 دیدگاه

باران بطری آب، جزای خوشحالی رونالدویی! (عکس)

یک خوشحالی شبیه به رونالدو باعث جنجال عجیبی در دیداری از لیگ تونس شد.

باران بطری آب، جزای خوشحالی رونالدویی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیگ تونس هفته‌های پایانی خود را سپری می‌کند و دو تیم اسپرانس و المنستیر رقابت سختی را برای قهرمانی دارند. در یکی از دیدارهای هفته ما قبل پایانی تیم اسپرانس در دربی تونس به مصاف ستاره ساحلی رفت که این بازی با جنجال زیادی همراه شد.

ستاره ساحلی که رقابت سختی با اسپرانس دارد، امسال شانسی برای کسب عنوان قهرمانی نداشته و بازیکنان این تیم در تلاش بودند تا با غلبه بر رقیب دیرینه خود در هفته ماقبل پایانی، مانع از قهرمانی همشهری خود شوند.

اما اتفاقات بر خلاف میل ستاره ساحلی پیش رفت که در استادیوم المپیک بسوسه میزبان این مسابقه بود. اشتباه خط دفاعی روی یک توپ ارسالی باعث شد تا محمدعلی بن حمودة در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار بگیرد.

1723023

او پس از اینکه علی جمال گلر حریف را از پیش روی برداشت، با یک ضربه بغل پا توپ را به سمت دروازه فرستاد که تلاش مدافع میزبان برای جلوگیری از گل شدن این توپ بی نتیجه بود و اسپرانس با یک گل پیش افتاد.

محمدعلی بن حمودة گلزن اسپرانس بعد از این گل، شادی معروف keep calm رونالدو را به اجرا درآورد و رو به تماشاگران اعلام کرد که او در زمین مسابقه حاضر است. خوشحالی که اصلا به مذاق هواداران ستاره ساحلی خوش نیامد.

1723020
1723025

در این لحظه برخی از افراد کنار زمین از جمله تعدادی از طبل زنان با حرکاتی عجیبی به سمت بازیکنان اسپرانس حمله ور شدند و هواداران حاضر در ورزشگاه نیز بطری‌های آب زیادی را به سمت بازیکنان پرتاب کردند.

بازیکنان مهمان نیز از ترس برخورد اشیاء پرتاب شده و آسیب دیدگی به مرکز میدان فرار کردند و بازی برای لحظاتی متوقف شد. کنار رختکن تیم میهمان با انبوهی از بطری‌های آب پر شده بود که فضای عجیبی را در ورزشگاه به‌وجود آورده بود.

در ادامه تیم ستاره ساحلی توانست گل تساوی را به ثمر برساند و بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید. بدین‌ترتیب اسپرانس هم امتیاز با المنستیر و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت تا قهرمان تونس در بازی‌های هفته پایانی مشخص شود.

1723022
1723021
1723024

دیدگاه‌ها