کد خبر : 1830405 | 03 تیر 1401 ساعت 00:11 | 535.5K بازدید | 332 دیدگاه

اختصاصی ورزش سه

غیررسمی؛ سعید صادقی به پرسپوليس پیوست

هافبک پر سر و صدای نقل و انتقالات تابستانی در نهایت با پرسپوليس به توافق دست یافت و روز شنبه قرارداد رسمی خود را با سرخ‌پوشان به امضا خواهد رساند.

غیررسمی؛ سعید صادقی به پرسپوليس پیوست

به گزارش “ورزش سه”، سعید صادقی که به‌عنوان برترین پاسور و گلساز فصل گذشته لیگ برتر نقل و انتقالات پر سر و صدایی را دنبال می‌کرد و با هجوم تیم‌های لیگ برتری مواجه شده بود، در نهایت با پرسپوليس به توافق نهایی دست یافت و در فصل آتی با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

هافبک فصل گذشته گل‌گهر سیرجان که در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی نمایشی فوق‌العاده از خود به جا گذاشته بود و به‌واسطه آن در آخرین اردوی تیم ملی نیز حضور یافته یود، مذاکرات پرماجرا و طولانی مدتی را از چند روز قبل با پرسپوليس دنبال کرده بود. این در حالی بود که گفته می‌شد این بازیکن از استقلال نیز پیشنهاد مالی سنگینی دریافت کرده که او را برای انتقال به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی مردد کرده است.

از سوی دیگر زمزمه نگرانی این بازیکن بابت ترافیک خط میانی پرسپوليس و احتمال نیمکت نشینی و البته درخواست وی برای دریافت بخشی از قراردادش از جمله موانعی بود که در مسیر مذاکرات طرفین شایعه شده بود. به‌واسطه این موضوع جدایی احسان پهلوان در پرسپوليس شکل گرفت که گمانه‌زنی برای روند مثبت مذاکرات با سعید صادقی محسوب می‌شد. اما در شرایطی که حتی نزدیکان باشگاه پرسپوليس از توافق نهایی با این بازیکن در چهارشنبه شب خبر می‌دادند، ناگهان ورق برگشت و مدعی شدند که وی به توافق نهایی نرسیده است و حتی در حال هایجک به سمت استقلال قرار دارد.

1696930

موضوعی که عصبانیت هواداران پرسپولیس را نیز به همراه داشت و آنها که بابت اتفاقات پیش از این نیز در خصوص امین قاسمی‌نژاد از مدیربرنامه‌های این بازیکن گلایه داشتند، مدعی بودند که این اتفاقات در راستای بازارگرمی قرار دارد و نسبت به انجام قطعی آن مردد بودند.

اما اکنون با پایان مذاکرات طرفین، سعید صادقی به توافق نهایی و کلی با باشگاه پرسپوليس رسیده و روز شنبه نیز با حضور در تهران به‌طور رسمی با این باشگاه قرارداد خواهد بست تا ماجرای رقابت نقل و انتقالاتی بین درویش و آجورلو به سود پرسپوليس پایان یابد.

پرسپوليس تا اینجای فصل موفق شده علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعلی‌فر، سروش رفیعی، محمد مهدی احمدی و سعید صادقی را به‌خدمت بگیرد و اکنون تلاش خود را روی تقویت خط حمله و جذب مهاجم معطوف کرده است.

دیدگاه‌ها