کد خبر : 1830465 | 03 تیر 1401 ساعت 14:49 | 65.2K بازدید | 15 دیدگاه

ورود رسمی مس به بازار با چهار خرید!

بخش رسانه‌ای باشگاه مس رفسنجان پوستر ویژه‌ای را برای شروع کار این تیم در بازار نقل و انتقالات طراحی کرده است.

ورود رسمی مس به بازار با چهار خرید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس رفسنجان که تاکنون در سکوت خبری به سر می‌برد و هیچ اخباری پیرامون این تیم در بازار نقل و انتقالات منتشر نمی‌شد، با چهار خرید کار خود را در بازار نقل و انتقالات شروع خواهد کرد؛ چهار خریدی که قرار است از روز آینده و در شرایطی نامشان رسانه‌ای شود که تمرینات نارنجی‌پوشان رفسنجانی نیز به زودی آغاز می‌شود. این خواسته محمد ربیعی بوده که خریدهای تیم تقریبا همزمان با شروع تمرینات اعلام شوند.
 اگرچه مسی‌ها در سکوت خبری به سر می‌بردند ولی مسئولان باشگاه با توجه به لیستی که محمد ربیعی سرمربی تیم در اختیارشان قرار داده بود، کارشان را در بازار آغاز کردند و تاکنون حضور این چهار بازیکن که از نام‌های سرشناس لیگ برتر نیز به شمار می‌روند در رفسنجان قطعی شده است.
تاکنون جدایی مجید علیاری از مس قطعی شده و او به فولاد خوزستان پیوسته است ولی محمد ربیعی که قصد دارد روند صعودی سه فصل اخیر را در سال چهارم نیز ادامه بدهد، تلاش زیادی کرده تا با جذب بازیکنان جایگزین و رفع نقاط ضعف فصل گذشته تیمش، این روند را حفظ کند.

1723097
طرح ویژه مسی‌ها که خبر از نهایی شدن عقد قرارداد با چهار بازیکن می‌دهد و قرار است این چهار بازیکن طی روزهای آینده معرفی شوند.

دیدگاه‌ها