کد خبر : 1830540 | 04 تیر 1401 ساعت 09:22 | 11.6K بازدید | 3 دیدگاه

امروز؛ احتمال رونمایی نساجی از دومین خرید

نساجی با وجود محدودیت بودجه فعالیت در بازار نقل و انتقالات را آغاز کرده است و در اولین تلاش موفق شد علی شجاعی را از تیم پرسپولیس به خدمت بگیرد.

امروز؛ احتمال رونمایی نساجی از دومین خرید

به گزارش "ورزش سه"، با جذب این بازیکن حالا حمید مطهری و باشگاه نساجی دغدغه‌ای بابت جدایی متین کریم زاده نخواهند داشت. بازیکنی که نیم فصل دوم به عنوان بازیکن قرضی به تیم نساجی آمد و به همراه این تیم قهرمانی در جام حذفی را تجربه کرد. او تمایل دارد بار دیگر به جمع آبی ها برگردد و به نظر می رسد ابتدا باید منتظر بماند تا نظر ساپینتو را در مورد خود جویا شود.

اما تلاش های باشگاه نساجی برای جذب چند بازیکن دیگر ادامه دارد و شاید امروز موفق شود از دومین خرید خود رونمایی کند. محمد شریفی هافبک دفاعی پرسپولیس، جدایی اش از این تیم محرز شده است و روز گذشته هم باشگاه در صفحه مجازی خود از این بازیکن جوان تقدیر کرد. با توجه به اینکه این بازیکن مشکل رضایتنامه ندارد به دو دلیل حضورش در تیم نساجی محتمل به نظر می رسد؛ اول  اینکه زیر نظر مربی سابق خود به کار ادامه می دهد و دو اینکه می تواند با حضور پر رنگ‌تر در بازی های لیگ برتر به اهداف خود دست پیدا کند.

نساجی در روزهای اخیر قرارداد چند بازیکن خود را تمدید کرد. می توان در این راستا به تمدید قرارداد حسین خطیر و احسان قهاری اشاره کرد. البته اکثر بازیکنان کلیدی نساجی برای فصل جدید هم با باشگاه قرارداد دارند و این باشگاه در فصل جدید به واسطه این قراردادها می تواند به حفظ اسکلت تیمی خوشبین باشد.

دیدگاه‌ها