کد خبر : 1830544 | 04 تیر 1401 ساعت 09:29 | 164K بازدید | 42 دیدگاه

اختصاصی: بازگشت سرباز حسین مرادمند

دومین انتقال استقلال - پولی که به حساب برگشت!

محمدحسین مرادمند برای بازگشت به استقلال با مسئولان این باشگاه به توافق رسید و به زودی به این تیم برمی‌گردد.

دومین انتقال استقلال - پولی که به حساب برگشت!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند مدافع باشگاه استقلال که در نیم فصل گذشته به منظور گذراندن دوره خدمت سربازی مجبور به جدایی از این تیم شده بود جهت تمدید قرارداد با آبی پوشان به توافق رسید.
مرادمند با کش و قوس های فراوانی نیم فصل دوم را در تیم ملوان انزلی گذراند اما در ترکیب این تیم در لیگ دسته اول بازی نکرد. با این حال او از ابتدا برای بازگشت به جمع آبی پوشان تلاش های زیادی انجام داد و حالا به نظر می رسد تلاش هایش نتیجه داده است.
بر این اساس مرادمند با انجام مراحل کسر خدمت طی روزهای آینده کارت پایان خدمت خود را دریافت خواهد کرد. او با شرایط موجود از اواخر تیرماه مجوز حضور در تمرینات استقلال را دریافت خواهد کرد.
مساله مهم این است که قرارداد مرادمند تا پایان فصل گذشته با استقلال بود اما با توجه به جدایی از این تیم نیم فصل دیگر از قراردادش باقی مانده است. در این شرایط او با مدیران باشگاه برای تمدید قراردادش تا پایان فصل به توافق رسید. با این شرایط مرادمند مشکلی برای همراهی استقلال تا پایان رقابت های لیگ بیست و دوم نخواهد داشت.

1723206
با قطعی شدن بازگشت مرادمند همه در انتظار روشن شدن تکلیف سیاوش یزدانی دیگر مدافع سرباز آبی‌ها هستند


بدون شک قطعی شدن بازگشت مرادمند به استقلال اتفاق خوبی برای هواداران این تیم محسوب می شود. این بازیکن باتجربه یکی از نفرات تاثیرگذار در اقتدار خط دفاعی استقلال در نیم فصل اول رقابت های فصل گذشته بود در صورت حفظ عارف غلامی، دانشگر و سیلوا، همچنین روزبه چشمی و سایر عناصر دفاعی استقلال می تواند خیال ساپینتوی پرتغالی را در این پست راحت کند.
از جمع نفرات خط دفاعی استقلال قرارداد عارف غلامی و رافائل سیلوا به اتمام رسیده و مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند تا قرارداد آنها را تمدید کنند. همچنین بحث هایی درباره بازگشت سیاوش یزدانی هم وجود دارد که این موضوع هم نیازمند تایید سازمان نظام وظیفه خواهد بود.

دیدگاه‌ها