کد خبر : 1830564 | 04 تیر 1401 ساعت 10:46 | 11.1K بازدید | 3 دیدگاه

حدادیان وارد عمل می‌شود

جدایی حقیقی و اسلامی؛ خطر در کمین نساجی

نساجی که با محمود فکری در لیگ برتر نهم شد و در 10 هفته پایانی نباخت به یکباره با مهاجرت بازیکنانش به تیم های دیگر مواجه شد.

جدایی حقیقی و اسلامی؛ خطر در کمین نساجی

به گزارش "ورزش سه"، عقد قرارداد با این بازیکنان زمانی بود که رضا حدادیان هنوز مدیریت باشگاه را برعهده نگرفته بود و قرارداد یک ساله با بازیکنان موجب شد در پایان فصل خیلی از آنها به تیم های دیگر کوچ کنند. به طور مثال محمد میری که دو گل دیدنی دربرابر استقلال و سپاهان به ثمر رسانده بود راهی فولاد شد. علی شجاعی به پرسپولیس پیوست. علیرضا حققیقی و نوید عاشوری به تیم گل گهر ملحق شدند و... با جدایی این بازیکنان نساجی به یکباره خالی از بازیکن شد و دیدید که دو فصل پیش به زحمت و با تلاش های ساکت الهامی و با خرید هایی که در نیم فصل انجام شد تیم در لیگ برتر ماند.

نساجی این بار قهرمان جام حذفی شد و این درخشش موجب تکرار آن اتفاق بد و روزهای ناخوشایند نمی شود به این خاطر که این باشگاه با بیشتر بازیکنانش قراردادهای دو یا سه ساله بسته و خیلی از بازیکنان کلیدی نساجی برای فصل جدید حفظ خواهند شد. با این حال جدایی یکی دو بازیکن تاثیر گذار می تواند برای نساجی در فصل جدید چالش بر انگیز باشد. یکی از این ها علیرضا حقیقی است.  دروازه بان نساجی که فصل گذشته یکی از ارکان قهرمانی تیم در جام حذفی بود. او که با رضا حدادیان مالک باشگاه رابطه بسیار صمیمانه ای دارد در حال بررسی پیشنهادات رسیده است و با علم به اینکه نساجی در پرداخت دستمزدها توان محدودی دارد پیشنهادات جدید را بررسی می کند. به نظر می رسد در صورتی که تصمیم به جدایی از تیم بگیرد بر خلاف میل باطنی اش و برای آینده اش است به خصوص که شرایط سنی او به گونه ای است که در این سال ها باید روی دستمزد خود حساس باشد. دیگر بازیکن نساجی که مورد توجه تیم های دیگر قرار گرفته کریم اسلامی است. مهاجمی که فصل گذشته موفق شده 8 گل برای تیمش در لیگ برتر و جام حذفی به ثمر برساند و با خلق چند موقعیت گل یکی از مهره های کلیدی نساجی بود. او البته یک فصل دیگر با نساجی قرارداد دارد اما بندی در قراردادش گنجانده شده که با پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد فصل آینده می تواند اردوی تیم مازنی را ترک کند. کریم اسلامی هم در شرایط سنی قرارداد دارد که طبیعی است روی دستمزد خود حساس باشد.

نظر به تاکید حمید مطهری به حفظ این دو بازیکن رضا حدادیان مالک باشگاه در تلاش است این دو بازیکن را در ترکیب تیمش حفظ کند. دو بازیکنی که در حساس ترین پست های فوتبال بازی می کنند و می توانند در موفقیت یک تیم نقش اثرگذاری داشته باشند. چون علیرضا حقیقی در خط دروازه و کریم اسلامی در خط حمله بازی می کنند.

دیدگاه‌ها