کد خبر : 1830567 | 04 تیر 1401 ساعت 10:55 | 27.9K بازدید | 6 دیدگاه

محرومیت 4 ماهه برای بازیکن تیم فولاد

با شکایت باشگاه قشقایی شیراز از بازیکن تیم فولاد این بازیکن به مدت 4 ماه از حضور در مسابقات رسمی باشگاهی و ملی محروم شد.

محرومیت 4 ماهه برای بازیکن تیم فولاد

به گزارش "ورزش سه"، در رای صادره از سوی کمیته وضعیت در خصوص مهدی لیموچی بازیکن تیم فولاد این چنین آمده است: در پی شکایت باشگاه قشقایی شیراز از مهدی لیموچی و باشگاه فولاد خوزستان مبنی بر فسخ غیرموجه، مطالبه غرامت و اعمال محرومیت کمیته وضعیت با استناد به مقررات حاکم بر موضوع، مهدی لیموچی را به محرومیت چهارماهه از شرکت در بازی های رسمی (اعم از باشگاهی و ملی) محکوم کرد. هم چنین لیموچی و باشگاه فولاد خوزستان به پرداخت مبلغ 2 میلیارد ریال بابت غرامت و پرداخت مبلغ 43 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان به صورت تضامنی محکوم گردیدند. کمیته وضعیت در خصوص خواسته باشگاه فرهنگی ورزشی قشقایی شیراز نسبت به مازاد خواسته خود در خصوص باشگاه فولاد خوزستان به مبلغ 20 میلیارد ریال مردود اعلام کرد. آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

این رای بدین معنی است که مهدی لیموچی به هنگام جدایی از باشگاه قشقایی و پیوستن به تیم فولاد قانون را رعایت نکرده است و با فسخ غیر قانونی راهی تیم فولاد شد. سازمان لیگ زمانی که بازیکنان تصمیم به فسخ یک طرفه قرارداد می گیرند مانع نمی شود اما تاکید می کند تبعات تصمیم فسخ قرارداد بر عهده بازیکن است و در صورتی که شکایت باشگاه محق تشخیص داده شود بازیکن با رای کمیته وضعیت محروم و جریمه نقدی می شود.

دیدگاه‌ها