کد خبر : 1830573 | 04 تیر 1401 ساعت 11:05 | 39.9K بازدید | 29 دیدگاه

دوست داریم زودتر با ساپینتو کار کنیم

جلالی: رکورد استقلال را هیچ تیمی نمی‌زند!

دفاع چپ استقلال که به تازگی از اردوی تیم ملی بازگشته امیدوار است که در ادامه باز هم پیراهن تیم ملی را بر تن کند.

جلالی: رکورد استقلال را هیچ تیمی نمی‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی فصل خوبی را در استقلال پشت سر گذاشت تا جایی که نظر مثبت اسکوچیچ را به سمت خود جلب کرد.

گفت و گوی ما با جلالی در مورد استقلال و تیم ملی را در زیر بخوانید:

این قهرمانی خیلی خوشایند بود

این فصل خیلی خوب تمام شد که با قهرمانی استقلال همراه بود و خنده بر لب تمام آبی ها نشست. خوشحالیم که در پایان فصلی که برایش کلی زحمت کشیدیم و تلاش کردیم جام را بالای سر بردیم آن هم جام طلایی یعنی بازی های بدون شکست و  فکر می‌کنم که حق تیم استقلال و هواداران بود که به اینجا برسیم و برای منی که سال اول حضورش در تیم بزرگ استقلال بود خیلی خوشایند که با قهرمانی تمام شد.

از اعتماد فرهاد مجیدی ممنونم

در مورد جدایی آقای مجیدی باید بگویم که ایشان اسطوره باشگاه استقلال است. در هر حال تصمیمی گرفتند که باید به آن احترام گذاشت و برای ایشان در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم. از او قدردانی و تشکر می کنم به دلیل اینکه به من اعتماد کرد و بعد از مصدومیت های سنگین به من بازی داد. خدا را شکر توانستم جواب اعتمادش را بدهم. در این مدت هواداران هم خیلی به بنده لطف داشتند و جویای حالم بودند، مطمئناً فصل آینده پرقدرت‌تر کار خواهم کرد.

پرسپولیس؟ در خدمت استقلال هستم

در رسانه‌ها خبر پیشنهاد پرسپولیس به من دیده می‌شد. باید بگویم اگر پیشنهادی بود به مدیر برنامه هایم دادند و من در جریانش نیستم. با استقلال یک فصل دیگر قرارداد دارم و با افتخار در خدمت این تیم خواهم بود و برای این پیراهن حداقل  یک سال دیگر می‌جنگم.

1664716

دوست داریم زودتر با ساپینتو کار کنیم

حضور آقای ساپینتو را به عنوان  عضوی از استقلال تبریک می‌گویم. انشاالله که سرمربی جدید بتواند موفق باشد. باید به او فرصت بدهیم، اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. امیدوارم هرچه زودتر تمرینات شروع شود. دوست داریم که هرچه سریع تر با آقای ساپینتو  کار کنیم. مطمئن هستم همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

هواداران نگران نباشند

این روزها می‌بینیم که هواداران استقلال خیلی نگران نقل و انتقالات هستند. این موضوع در حیطه کاری من نیست ولی آقای آجورلو کار خودش را بلد است، نگران نباشند. اگر اسکلت تیم حفظ شود چیزی کمتر از تیم‌های حریف نخواهیم داشت و انشالله با جذب بازیکن جدید می توانیم دوباره استقلالی قدرتمند بسازیم.

این حسن بزرگ اسکوچیچ است

من در سایپا هم به تیم ملی دعوت شده بودم و به دلیل مصدومیتی که برایم پیش آمد اردوهای بعد را از دست دادم ولی دوباره در اردوی پیش با  نظر آقای اسکوچیچ  و کادرش دعوت شدم‌. از همین جا از آقای اسکوچیچ تشکر می کنم. اردوی بسیار خوبی بود، آقای اسکوچیچ تمام بازیکنان لیگ را در نظر می گیرد و این حسن بسیار بزرگی است. امیدوارم شرایط به نوعی پیش برود که در  جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشیم و مردم ایران را خوشحال کنیم. امیدوارم آنقدر خوب کار کنم که بتوانم در اردو های بعدی هم پیراهن تیم ملی را بر تن کنم.

صلاح تیم ملی را اسکوچیچ بهتر می داند

جلالی در مورد جایگزینی به جای میلاد محمدی در تیم ملی گفت: این نظر آقای اسکوچیچ بود و او قطعا صلاح تیمش را بهتر می داند. من هم چند روزی منتظر ویزا ماندم و خدا را شکر به بچه های دیگر اضافه شدم.

رکورد ما را هیچ کس نخواهد زد

در مصاحبه قبلی هم گفتم که استقلال باز هم جام می‌آورد. نگران فصل بعد نباشید، انشاالله که باز هم به روند خوبمان ادامه می‌دهیم تا از عنوان قهرمانی دفاع کنیم. ما رکوردی ثبت کردیم که تا چندین سال آینده هیچ تیمی آن را نخواهد زد و این نشان از بزرگی تیم ما دارد.

دیدگاه‌ها