کد خبر : 1830593 | 04 تیر 1401 ساعت 12:06 | 27.9K بازدید | 29 دیدگاه

دوست ندارند تراکتور وارد جمع استقلال و پرسپولیس شود

مالک تراکتور مدعی شد که مدیران صنایع مس، تمایلی به واگذاری این باشگاه به مس سونگون نداشتند.

دوست ندارند تراکتور وارد جمع استقلال و پرسپولیس شود

به گزارش "ورزش سه"، بحث واگذاری باشگاه تراکتور به مس سونگون یکی از بحث های ورزشی داغ زمستان سال گذشته بود که به نتیجه نرسید. با وعده چند نماینده مجلس، این موضوع مورد توجه هواداران و رسانه ها قرار گرفت ولی در کمتر از دو ماه همه چیز به فراموشی سپرده شد.

بعد از اینکه اقدام خاصی انجام نگرفت، محمدرضا زنوزی به مالکیت خود در تراکتور ادامه داد. او با پرداخت بدهی سنگین تیم در مارکت زمستانی لیگ بیست و یکم نشان داد که فعلا قرار نیست تغییری در مالکیت ایجاد شود چرا که در غیر این صورت، چنین هزینه ای منطقی نبود. این گونه بود که پرونده واگذاری تراکتور که خود زنوزی در مقطعی نسبت به آن تمایل نشان داده بود، بسته شود.

مالک تراکتور در گفت و گوی تصویری با شب های فوتبالی مدعی شد که با وجود تمایل، می دانست که چنین اتفاقی نخواهد افتاد: "ما خودمان هزینه های تراکتور را پرداخت می کنیم ولی به خاطر اینکه مس سونگون بتواند از نظر اقتصادی و مالی استقلال پیدا کند، دوست داشتیم که تراکتور به این مجموعه منتقل شود. موقعی که این موضوع مطرح شد من گفتم که با وجود اینکه دوست دارم ولی این اتفاق رخ نخواهد داد.

او دلیلی بدبینی خود را این گونه شرح داد: "اگر مس سونگون مالکیت تراکتور را به عهده گرفته و هزینه می کرد، خیلی اتفاقات می افتاد که مدیران پشت صحنه مس ایران دوست نداشتند. کارهایی که در مس سونگون انجام می شود به نفع مردم منطقه نیست و تمام درآمدها به سمت استان های دیگر می رود. در صورت انتقال تراکتور به مس، جلوی این اتفاق گرفته می شد."

یکسری از هواداران و پیج ها را رسانه ها، مخصوصا صدا و سیما تحریک می کنند. قضیه تراکتور مثل موضوع هسته ای ایران مقابل شش کشور است که دوست ندارند کشور دیگری هسته ای شود. خیلی از رسانه ها تلاش می کنند که تراکتور وارد جمع دو تیم پرطرفدار نشود. تراکتور یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران و آسیاست و اکثر دوستان نمی خواهند این گونه باشد. چرا باید بازی های تراکتور از شبکه سه پخش نشود؟ این خودش یک سوال است که هیچ وقت جوابش را نگرفتیم.

دیدگاه‌ها