کد خبر : 1830607 | 04 تیر 1401 ساعت 12:53 | 35.7K بازدید | 31 دیدگاه

سخت‌ترین سال برای کادرفنی پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی در محاصره همتایان خارجی

سرمربی پرسپولیس در این فصل کار بسیار سخت‌تری خواهد داشت و هر بازی می‌تواند مورد مقایسه قرار بگیرد.

یحیی گل‌محمدی در محاصره همتایان خارجی

به گزارش "ورزش سه"، در فصل آینده بار دیگر شاهد حضور سرمربی‌های خارجی در تیم‌های پرطرفدار خواهیم بود. ریکاردو ساپینتو در چالشی سخت تیم قهرمان و بدون باخت استقلال را تحویل گرفته؛ ژوزه مورایس سرمربی سپاهان اصفهان شده و در نهایت قربان بردیف قرار است هفته آینده برای بستن قرارداد با تراکتور به تهران بیاید تا شروعی جدید برای این تیم تبریزی رقم بخورد.

اما باشگاه پرسپولیس این فصل علی‌رغم قهرمان نشدن و پایان سلطه پنج‌ساله بر لیگ ایران از سرمربی خود حمایت کرد. البته حمایت هواداران و باشگاه شامل حال همه اعضای کادرفنی نشد و اکثر اعضای کادر یحیی جدا شدند تا پرسپولیس در تفکرات فنی هم تغییراتی را داشته باشد.

این فصل اما با توجه به انتخاب سه سرمربی خارجی برای تیم‌های پرطرفدار استقلال، سپاهان و تراکتور، عملکرد یحیی بیش از همیشه زیر ذره‌بین خواهد بود. گل‌محمدی باید خیلی زود تیم متحول شده‌اش را به هماهنگی و آمادگی بالا برساند چرا که هواداران پرسپولیس از همان هفته‌های ابتدایی بی‌تاب جبران فصل بدون جام تیم‌شان هستند.

یحیی فصل گذشته شش بازی را به علت محرومیت از روی سکوها تماشا کرد و با به جریان افتادن محرومیت تعلیقی‌اش در هفته اول لیگ بیست و دوم نیز قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. بدون شک پرسپولیس در لیگ سخت، فشرده و حساس آینده که به جام جهانی ختم می‌شود نیاز دارد نفر اول نیمکت خود را در همه بازی‌ها کنار خط داشته باشد و تبعیدهای مجدد گل‌محمدی به سکوها به علت محرومیت می‌تواند بار دیگر به این تیم آسیب بزند.

حالا یحیی در محاصره همتایان خارجی قرار دارد و باید در این فصل از همیشه بهتر کار کند. سرمربی سرخ‌ها پیش‌تر با بردن پرسپولیس به فینال آسیا و کسب دو قهرمانی لیگ توانایی‌هایش را ثابت کرده و تلاش می‌کند فصل پرافتخاری را برای تیم پرستاره خود رقم بزند.

دیدگاه‌ها