کد خبر : 1830685 | 04 تیر 1401 ساعت 19:24 | 13.7K بازدید | 3 دیدگاه

استفانو پیولی:

هیچ‌وقت این‌قدر هوادار میلان نبودم

استفانو پیولی، سرمربی میلان مدعی شد فقط فکر استراحت نیست و قصد دارد دوباره با تیمش به موفقیت دست پیدا کند.

هیچ‌وقت این‌قدر هوادار میلان نبودم

به گزارش "ورزش سه"، روسونری سیزدهمین باشگاه تحت هدایت استفانو پیولی بود و او بالاخره موفق شد بعد از سال‌ها فعالیت در لیگ ایتالیا، طعم شیرین فتح اسکودتو را بچشد. میلان تحت هدایت این سرمربی باتجربه موفق شد هفته آخر و با کسب برتری پرگل مقابل ساسولو عنوان قهرمانی را از آن خود کند. حالا دیروز فصل جدید لیگ ایتالیا قرعه کشی شد و استفانو پیولی از انگیزه‌های تیمش برای تکرار درخشش فصل گذشته سخن گفته است.

استفانو پیولی به نشریه گاتزتا دلو اسپورت گفت: "این مقطع یک تعطیلات رویایی برای من بود و در واقع بدون‌شک بهترین تعطیلی کل دوران زندگی‌ام. من هرگز بیشتر این هوادار تیم میلان نبوده‌ام. دوست دارم به هواداران اطمینان دهم که به دنبال این نیستم که فقط به موفقیت‌های خود فکر کرده و دیگر با خیال راحت استراحت کنم. 

1723315

من برای موفقیت در فصل بعد و فتح اسکودتو، از همان نقطه شروع فصل پیش رو مصمم خواهم بود. نمی‌توانم بیش از این برای بازگشت به اردوی میلان صبر کنم. می‌خواهم بازگشته و از عنوان قهرمانی دفاع کنم؛ خیلی دلم برای بازیکنان میلان تنگ شده است.

قرعه کشی فصل بعد لیگ ایتالیا؟ فرقی نمی‌کند با چه تیمی و در هفته‌ای روبه‌رو می‌شویم. نکته‌ای که سرنوشت تیم را رقم می‌زند همان سطحی از باور است که تیم به موفقیت دارد. ما پس از یک فصل هیجان‌انگیز با فتح اسکودتو و عشق و علاقه‌ای که از هواداران دیدیم، میل فراوانی برای به چالش کشیدن خودمان خواهیم داشت. هدف کل تیم این است که به روند رو به رشد خود ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها