کد خبر : 1830686 | 04 تیر 1401 ساعت 19:32 | 24.9K بازدید | 5 دیدگاه

هفته سوم و احتمال سه تغییر در ترکیب تیم‌ ملی

سرمربی تیم ملی والیبال ایران از تغییر در ترکیب ملی‌پوشان برای هفته سوم لیگ ملت‌ها خبر داد.

هفته سوم و احتمال سه تغییر در ترکیب تیم‌ ملی

به گزارش "ورزش سه"، بهروز عطایی در تحلیل عملکرد تیم ملی ایران در دو هفته سپری شده از لیگ ملت‌ها 2022 اظهار کرد: در هفته اول لیگ ملت‌ها، چالش‌ها و ضعف‌های عمده‌ای داشتیم که در روند تیم اثر منفی گذاشت. کمی پرخطا و پراشتباه بازی کردیم. اما در هفته دوم تمام مسابقات با کیفیت بود و برابر آمریکا بازی کم نقصی را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: برابر برزیل بازی خوبی داشتیم اما به هرحال نتوانستیم مسابقه را با موفقیت به پایان برسانیم البته مردم از بازی بازیکنان خوشحال بودند. در مسابقه امروز هم رقابت بسیار خوب و قابل قبولی داشتیم و این نشان می‌دهد بعد از بازی اول در هفته دوم عملکردمان بسیار بهتر شد.

سرمربی تیم ملی با اشاره به این‌که در بازی با بلغارستان بازیکنان بازی چندان خوبی به‌نمایش نگذاشتند، عنوان کرد: در ادامه هفته دوم عملکرد تیم بهتر شد و با پیروزی این هفته را به پایان رساندیم. دو روز ریکاوری خواهیم داشت چون به بازیکنان فشار زیادی وارد شده است. از دو روز آینده به لهستان اعزام خواهیم شد و کارهای توپی و وزنه را طبق برنامه در لهستان انجام خواهیم داد. دو روز مانده به شروع مسابقات هفته سوم وارد هتل مدنظر فدراسیون جهانی خواهیم شد تا مسابقات را ادامه دهیم.

وی درباره تغییرات در ترکیب تیم ملی هم گفت: حداقل دو تغییر در هفته سوم خواهیم داشت. دو بازیکن از تیم جدا شده و دو یا سه بازیکن اضافه خواهند شد که درباره نفر سوم هنوز تصمیم قطعی از سوی کادر فنی گرفته نشده است. این تغییر به معنای این نیست که بازیکنی بد بوده یا مشکلی داشته است، همه در صحت و سلامت هستند و بحث اصلی تست بازیکنانی است که در ایران بودند تا در مسابقات بین‌المللی سطح اول جهان تجربه بیشتری کسب کنند.

دیدگاه‌ها