کد خبر : 1830694 | 04 تیر 1401 ساعت 20:03 | 67.1K بازدید | 37 دیدگاه

در انتظار پاسخ استقلال؛

اقدام رسمی فولاد برای معاوضه کوشکی و رضاوند

باشگاه فولاد خوزستان به‌طور رسمی خواهان معاوضه علیرضا کوشکی با آرش رضاوند شد.

اقدام رسمی فولاد برای معاوضه کوشکی و رضاوند

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند هافبک استقلال در نیم فصل گذشته با قراردادی قرضی و چند ماهه راهی فولاد خوزستان شد و پیراهن این تیم را در نیم فصل دوم لیگ برتر برتن کرد. حالا اما قرارداد رضاوند با فولاد تمام شده و او بازیکن استقلال محسوب می‌شود و یکسال دیگر هم از قراردادش با آبی‌پوشان باقی مانده است.
در چنین فضایی جواد نکونام سرمربی فولاد اصرار به ادامه فعالیت رضاوند در فولاد دارد و به همین خاطر از مسئولان باشگاه خود خواسته تا رضایت رضاوند را از مدیران استقلال بگیرند. 
فولادی‌ها که در این خصوص می‌دانند استقلال به‌راحتی رضایتنامه رضاوند را صادر نخواهد کرد، در مذاکراتی که با مدیران باشگاه تهرانی داشته‌اند،‌ پیشنهاد معاوضه این بازیکن با علیرضا کوشکی را داده‌اند.
کوشکی نیم فصل گذشته با قراردادی 1.5 ساله از پیکان راهی فولاد شد و حالا مسئولان تیم خوزستانی به استقلال پیشنهاد کرده‌اند تا در ازای انتقال این بازیکن تکنیکی و جوان به تهران، رضایتنامه آرش رضاوند را صادر کنند.
فولادی‌ها حالا منتظر پاسخ مسئولان باشگاه درباره پیشنهاد معاوضه مذکور هستند. باید دید آیا باشگاه استقلال با این درخواست موافقت خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها