کد خبر : 1830735 | 05 تیر 1401 ساعت 09:25 | 16.2K بازدید | 2 دیدگاه

با جدایی منصوری؛ جا برای این بازیکن باز می‌شود

یکی از بازیکنانی که جدایی‌اش از نساجی قطعی به نظر می رسد مرتضی منصوری است. بازیکنی که در جناح راست خط دفاعی نساجی بیشتر بازی‌های فصل گذشته را بازی کرد.

با جدایی منصوری؛ جا برای این بازیکن باز می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، البته نساجی فصل گذشته با مربیگری ساکت الهامی با 3 دفاع بازی می کرد که مرتضی منصوری در پست وینگ بک راست نقش ایفا می کرد و با جدایی ساکت الهامی و بازگشت به سیستم 4 دفاعه این بازیکن به پست اصلی اش یعنی دفاع راست برگشت. مرتضی منصوری که در پی توافق باشگاه سپاهان و نساجی و جذب نیما میرزازاد پیراهن تیم نساجی را بر تن کرد حالا در پی حضور در تیم مس رفسنجان است و به نظر می رسد در روزهای آتی قراردادش با تیم محمد ربیعی نهایی می شود.

با جدایی مرتضی منصوری از نساجی فضا برای بازیکن جوان این تیم یعنی احسان قهاری باز می شود. بازیکنی که به تازگی قراردادش را با تیم نساجی به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد. او که محصول آکادمی باشگاه است در برهه‌ای بعد از جدایی حسن جعفری و حضور این بازیکن در ترکیب شهر خودرو بازی های خوبی در ترکیب نساجی ارایه داد اما پارگی رباط در میانه های راه او را کمی از ترکیب نساجی دور کرد و فصل گذشته هم بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره حضور در ترکیب تیم مازنی را تجربه کرد. با جدایی مرتضی منصوری به نظر می رسد احسان قهاری در فصل آینده شانس بیشتری برای بازی در ترکیب تیم نساجی پیدا کند. تیم مازنی در این پست حسن جعفری با تجربه را هم دارد و به نظر نمی رسد این جدایی تیم نساجی را با چالش مواجه کند.

دیدگاه‌ها