کد خبر : 1830870 | 05 تیر 1401 ساعت 19:50 | 7.9K بازدید | 2 دیدگاه

نادال - ویمبلدون؛ ماتادور جاودانه‌تر می‌شود؟

پرافتخارترین تنیسور تاریخ ماجراجویی ویژه‌ای را در ویمبلدون ۲۰۲۲ دنبال می‌کند.

نادال - ویمبلدون؛ ماتادور جاودانه‌تر می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه" رافائل نادال اسطوره اسپانیایی دنیای ورزش که حالا درکنار مایکل جردن، مایکل فلپس و بزرگانی دیگر از بزرگ‌ترین ورزشکاران تاریخ به شمار می‌رود، با حضور در گرنداسلم سوم سال می‌خواهد شانسش را برای تصاحب بیست‌وسومین گرنداسلم دوران ورزشی‌اش امتحان کند.
رافا این شانس را دارد تا در صورت برتری در این رقابت‌ها علاوه براینکه اختلافش با جوکوویچ و فدرر را در تعداد گرنداسلم‌ها به سه می‌رساند، بخت کسب هرچهار گرنداسلم سال ۲۰۲۲ را با توجه به غیبت احتمالی جوکوویچ در امریکا حفظ کند.
رافا که سال گذشته به دلیل مصدومیت از حضور در ویمبلدون باز ماند، امسال اوضاع بهتری دارد و در کنفرانس مطبوعاتی دیروزش در خصوص این رقابت‌ها و آمادگی شخصی‌اش گفت:" می‌توانم معمولی راه بروم. وقتی از خواب بیدار می‌شوم دردی که در یک‌ونیم سال‌ گذشته داشتم را ندارم. به طور کلی شرایط خوبی دارم و از این بابت خرسندم."

1723520
رافا در پاسخ به سئوالی که تعریفی از عملکرد او تا اینجای فصل را در خودش جا داده بود گفت:" گذشته‌ها گذشته است. زمان خیلی سریع می‌گذرد.  زیاد دوست ندارم به دستاوردهایی که در گذشته داشتم فکر کنم، چراکه ورزش فرصت این کار را به شما نمی‌دهد. اما در مجموع شش ماه اخیر از بابت نتیجه شگفت‌انگیز و مثبت بود و از آن لذت بردم چون قابل‌پیش‌بینی نبود."
نادال اولین مسابقه‌اش در ویمبلدون را روز سه‌شنبه برابر تنیسور آرژانتینی برگزار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها