کد خبر : 1830925 | 06 تیر 1401 ساعت 09:51 | 16.1K بازدید | 5 دیدگاه

جوان سازی نساجی؛ مسیر درست مطهری در قائمشهر

نساجی بعد از خرید علی شجاعی، محمد شریفی را هم به لیست بازیکنان جدیدش اضافه کرد. بازیکنی که به دلیل ترافیک حضور در جلوی خط دفاعی تیم پرسپولیس خیلی شانس بازی به دست نیاورد.

جوان سازی نساجی؛ مسیر درست مطهری در قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت محمد شریفی مشابه وضعیت علی شجاعی بود اما هر گاه که فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس را به‌دست آورد خودی نشان داد و ثابت کرد که می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. علی شجاعی البته پیش‌تر در نساجی با گل‌های متعددی که به ثمر رساند شایستگی‌های خود را به اثبات رساند و شاید اگر بعد از جدایی از نساجی انتخاب درستی می‌کرد الان شرایط بهتری داشت.

به نظر می‌رسد خریدهای بعدی حمید مطهری هم برای تیم نساجی، بازیکنان جوان باشند. این یک تدبیر درست از سوی سرمربی جوان و جدید نساجی است. به این خاطر که نساجی فصل گذشته پیرترین تیم حاضر در لیگ برتر بود! اما با جذب این بازیکنان و بازیکنان جوان بعدی به‌طور حتم شرایط سنی نساجی برای فصل جدید تغییر می‌کند و دیگر نساجی پیرترین تیم لیگ برتر نخواهد بود. به خصوص که قرارداد حسین خطیر و احسان قهاری دو بازیکن جوان نساجی هم تمدید شده است و محمد قربانی هم با بازی در ترکیب ثابت تیم ملی امید از این پس شانس بیشتری برای بازی در ترکیب تیم نساجی پیدا خواهد کرد و در یک کلام، نساجیِ مدل فصل جدید به تیم جوان‌تری تبدیل می‌شود.

حمید مطهری با علم به اینکه تیم نساجی به اندازه کافی در همه خطوط از دروازه گرفته تا خط حمله (علیرضا حقیقی – کریم اسلامی) بازیکن باتجربه در اختیار دارد؛ خرید بازیکنان جوان را در دستور کار قرار داده تا تیم نساجی تبدیل به یک تیم جوان شود و میانگین سنی این تیم که بیش از 30 بود پایین‌تر بیاید. نکته جالب اینکه جوانانی که در لیست خرید نساجی قرار گرفته‌اند عمدتا بازیکنانی هستند که دو سه فصل است در لیگ برتر حضور دارند و بازی کرده‌اند و اینطور نیست نساجی اولین تیم لیگ برتری‌شان باشد و قرار باشد به‌تازگی بازی در لیگ برتر را تجربه کنند؛ همین کمک می‌کند که این تیم به ماجراجویی‌اش در فصل بعد ادامه دهد.

کدام بازیکن جوان خرید بعدی حمید مطهری و نساجی خواهد بود؟ شاید یک دروازه‌بان به دلیل اینکه علیرضا حقیقی به دلیل نمایش‌های خوب در چارچوب دروازه پیشنهادهای خوبی را دریافت کرده که از نظر مالی وسوسه انگیز است و شاید هم یک بازیکن در خط حمله چون کریم اسلامی هم به سبب 8 گل در نساجی با چند پیشنهاد خوب مواجه شده است. شاید با ادامه حضور این دو بازیکن هم، حمید مطهری به خریدهای جوان ادامه دهد به این‌خاطر که او به اندازه کافی بازیکن باتجربه در اختیار دارد و نیاز امروز نساجی که به‌خوبی از سوی او درک شده، ادامه حضور جوان‌ها در لیست این تیم است.

دیدگاه‌ها