کد خبر : 1830946 | 06 تیر 1401 ساعت 11:59 | 17.5K بازدید | 4 دیدگاه

در خصوص کم‌مهری‌های باشگاه به اسطوره

حدادی‌فر: کینه‌ای نه، اما فراموشکار هم نیستم!

کاپیتان محبوب گاندوها حضورش در کادر فنی این تیم را به جلسه پیش‌رو با سرمربی ذوب‌آهن موکول می‌کند.

حدادی‌فر: کینه‌ای نه، اما فراموشکار هم نیستم!

به گزارش ورزش سه، قاسم حدادی‌فر به‌عنوان یکی از نمادهای باشگاه ذوب‌آهن در روزهای آینده جلسه‌ای با مهدی تاتار، سرمربی تیم دارد تا تکلیفش برای فصل آینده مشخص شود.
در همین خصوص گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم با کاپیتان ذوبی‌‌ها در فصول گذشته لیگ برتر که در ادامه آن را می‌خوانید؛

* برگشت شما به ذوب‌آهن به‌عنوان عضو کادرفنی است یا بازیکن؟
- صحبت به‌عنوان کادرفنی نبوده و به‌عنوان بازیکن بوده اما همه چیز موکول به این جلسه دو، سه روز آینده شده تا با آقای تاتار صحبت کنم و ببینم دیدگاه ایشان چیست.
* گویا قرار بر این بوده بازی خداحافظی برای شما برگزار شود؟
- تا الان چنین چیزی با من در میان گذاشته نشده است.
* سال گذشته ذوب‌آهن نزدیک ۱۳ بازی دوستانه برگزار کرده است. امسال هم کادر فنی تمدید کرده و بیشتر بازیکنان هم ماندنی شدند. به نظر می‌رسد پیش‌فصل خوبی داشته باشید.
- تا آنجایی که می‌دانم مهره‌های اصلی ماندند و چند بازیکن خوب هم اضافه می‌شوند و به‌زودی هم تمرینات آغاز می‌شود. با برنامه‌ریزی‌ای که کردند امیدوارم پیش‌فصل خوبی داشته باشند. قطعا برای حضور قدرتمند لازم است تدارک خوبی دیده شود.

1652911
* بعضی از تیم‌ها بازیکنان ۱۰تا۲۰ میلیاردی می‌گیرند. فکر نمی‌کنید ذوب‌آهن با بودجه‌ای که دارد جا بماند؟
- هیچ‌وقت چنین ارقامی برای ذوب‌آهن مرسوم نبوده و باشگاه همیشه بودجه مشخصی داشته است. فکر می‌کنم نه کف کف و نه مثل آن پنج، شش تیم بالای جدول. همیشه قراردادها کنترل شده است. یک‌سری قیمت‌ها واقعا عجیب است اما باشگاه رویکردش این است که بازیکنان جوانی بگیرد که بتواند در آینده از فروش آنها درآمدزایی کند.
* دلخوری‌های بین شما و آقای تاتار برطرف شده؟
- من آدم کینه‌ای نیستم اما فراموشکار هم نیستم و بیشتر دلخوری‌ام از باشگاه بود که صداقتی از آنها ندیدم و در نهایت هم به وجهه خود باشگاه ضربه زدند چرا که من از بچگی در این باشگاه بودم اما آنطور که باید و شاید این اختلافات پیش‌آمده را مدیریت نکردند.
* مشابه این رفتار با شما در استقلال با وریا غفوری درحال انجام‌شدن است.
- فکر می‌کردم با بقیه فرق دارم و دینم را به باشگاه ادا کردم اما دیدم باشگاه با من هم چنین رفتاری کرد و واقعا برایم قابل پیش‌بینی نبود.
*صحبت پایانی؟
- تشکر ویژه‌ای از هواداران دارم که در این مدت با محبت‌هایشان من را شرمنده کردند.

دیدگاه‌ها