کد خبر : 1830968 | 06 تیر 1401 ساعت 13:46 | 44.1K بازدید | 20 دیدگاه

رونمایی از پیراهن دوم بارسلونا؛ رنگ طلای المپیک (عکس)

بارسلونا به‌طور رسمی از پیراهن دومش برای فصل 23-2022 رونمایی کرد.

رونمایی از پیراهن دوم بارسلونا؛ رنگ طلای المپیک (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که پیش از این از پیراهن اولش برای فصل جدید که قرار است از مرداد ماه آغاز شود رونمایی کرده بود، حالا تصاویری از پیراهن دومش را نیز منتشر کرده است. 
الگویی روی این پیراهن به چشم می‌خورد که در واقع نقشه این شهر را نشان می‌دهد و روی ورزشگاه‌هایی که در المپیک 1992 برگزار شد؛ تاکید دارد. 

1723622
در عین حال خطوطی روی انتهای آستین‌هایش به چشم می‌خورد که نشانگر پنج رنگ حلقه‌های المپیک است و برای توصیف رنگ جذاب آن از عبارت «طلایی المپیکی» استفاده شده است. 
امسال در واقع سی‌امین سالگرد برگزاری المپیک در شهر بارسلوناست و این باشگاه به همین دلیل تلاش کرده که سالگرد یکی از جذاب‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین رویدادهای برگزار شده در این شهر را گرامی بدارد. 

1723623


شعاری که در زمان رونمایی از این پیراهن با آن منتشر شده «شعله‌ها همچنان زنده هستند» است که در واقع به مشعل المپیک اشاره دارد و در توضیح این پیراهن و طرح و رنگ انتخاب شده برای آن آمده:« روحیه المپیک توانست شهر بارسلونا را وارد دوران جدیدی کند و این شعله هنوز فروزان است و بخشی از زندگی روزمره زنان و مردان این شهر به حساب می‌آید.»

1723624


باشگاه بارسلونا اعلام کرده که این پیراهن قرار است از تاریخ 27 ژوئن تا دوم جولای برای فروش در فروشگاه‌های بارسا عرضه شود تا هواداران بتوانند برای خرید آن اقدام کنند. 
هواداران بارسا می‌توانند علاوه‌بر خرید این پیراهن با مدل هواداری، نسخه‌ای از آن که کاملا شبیه به پیراهنی است که شاگردان ژاوی در لالیگا و لیگ قهرمانان فصل آینده به تن خواهند کرد؛ خریداری کنند.

دیدگاه‌ها