کد خبر : 1830976 | 06 تیر 1401 ساعت 14:55 | 15.8K بازدید | 6 دیدگاه

یک فهرست شلوغ 31 نفره

معضل بزرگ ژاوی یک هفته به تمرینات پیش‌فصل

ژاوی هفته بعد تمرینات پیش فصل بارسا را زیر نظر خواهد گرفت در حالی‌که فهرست تیمش 31 بازیکن را در خود می‌بیند.

معضل بزرگ ژاوی یک هفته به تمرینات پیش‌فصل

به گزارش "ورزش سه"، یک هفته دیگر تمرینات پیش فصل بارسلونا شروع خواهد شد؛ در حالی‌که ملی‌پوشان تیم همچنان مجوز سپری کردن تعطیلات را دارند. تا به اینجا در فهرست بارسلونا نام 31 بازیکن دیده می‌شود که خود معضلی بزرگ برای ژاوی هرناندز است.

1718791

بازیکنان فصل گذشته به‌علاوه قرضی‌هایی که بازخواهند گشت. به اینها طبعا بازیکنانی جدید نیز اضافه خواهند شد تا لزوم خلوت شدن فهرست تیم بیش از پیش احساس شود. به خصوص که بارسلونا شدیدا خطر نقض فرپلی مالی را حس می‌کند. اگر انتقال کریستیانسن و فرانک کسیه به بارسا را قطعی بدانیم، می‌توان گفت که فهرست کنونی بارسلونا شامل 33 بازیکن است.

1716681

بازگشت 5 بازیکن
فرانسیسکو ترینکائو (وولوز)، اینیاکی پنیا (گالاتاسرای)، پیانیچ (بشیتکاش)، کولادو (گرانادا) و ری ماناژ (اسپتزیا) دوباره به بارسا باز خواهند گشت چرا که یا قرارداد قرضی‌شان بند خرید دائمی نداشت یا باشگاه‌های مذکور چنین بندی را فعال نکردند.

1666477

12 بازیکن ثابت

مارک آندره تراشتگن، آرائوخو، اریک گارسیا، جرارد پیکه، آلبا، سرخیو بوسکتس، پدری، گاوی، سرجی روبرتو، آنسو فاتی، فران تورس و امریک اوبامیانگ بازیکنانی هستند که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فصل پیش رو هم ماندنی هستند. گاوی یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده و در آستانه تمدید قرارداد با باشگاه است و جدایی او محتمل نیست. همچنین هیچکس شک ندارد که پیکه در بارسا به فوتبالش ادامه خواهد داد.

1722622

12 بازیکن با احتمال جدایی

نتو، کلمنت  لنگله، مینگسا، اومتیتی، بالده، سرجینیو دست، فرانکی دی یونگ، نیکو، ریکی پویج، عبده، ممفیس دیپای و مارتین برایثویت منتظر تصمیم گیری در مورد آینده خود هستند. قبلاً به چهار نفر گفته شده بود که در برنامه‌های فصل بعد ژاوی نیستند. برای برخی منتظر پیشنهاد هستند و تعدادی نیز در نهایت ماندنی خواهند بود.

یک مصدوم

موسی واگه تا سال 2023 با بارسا قرارداد دارد. او پس از مصدومیت شدید زانو که در بازی برای پائوک متحمل شد، یک سال و نیم است که بازی نکرده است. این بازیکن فصل گذشته را در حال ریکاوری و تمرین با تیم در سیوتات اسپورتیوا گذراند؛ آینده او مبهم است.

1721594

یک تازه وارد

پابلو توره از راسینگ سانتاندر، با بارسا برای بازی در تیم دوم قرارداد امضا کرده، اگرچه او به درخواست صریح ژاوی، پیش فصل را با تیم اول تمرین خواهد کرد و شاید به تیم اول نیز اضافه شود.

1689224

4 جدا شده قطعی

لوک دیانگ، آداما ترائوره، دنی آلوز و عثمان دمبله از بارسا خواهند رفت. دیانگ و ترائوره قرارداد قرضی‌شان به اتمام رسید. با آلوز تمدید نشد و دمبله نیز هنوز به پیشنهاد تمدید خود پاسخ نداده و سه روز دیگر قراردادش تمام می‌شود. 

دیدگاه‌ها