کد خبر : 1830984 | 06 تیر 1401 ساعت 15:31 | 26.2K بازدید | 1 دیدگاه

هوادار انتخاب خوبی برایم بود

انتظاری: حقم را بخشیدم و حلال‌شان کردم

هافبک شمالی هوادار علی‌رغم گلایه‌هایی که نسبت به اتفاقات گذشته دارد، مدعی است تمرکز خود را روی موفقیت تیمش در فصل گذشته قرار داده بود.

انتظاری: حقم را بخشیدم و حلال‌شان کردم

به گزارش "ورزش سه"، نیما انتظاری بعد از فصل پرماجرایی که در نفت مسجدسلیمان پشت سر گذاشت، در فصل گذشته در جمع شاگردان رضا عنایتی و تیم هوادار حاضر شد و توانست بار دیگر عملکرد موفقی به‌جا بگذارد. هافبک دفاعی هوادار پیرامون آخرین وضعیتش بعد از پایان لیگ بیست و یکم، گفت: بعد از پایان لیگ چند روزی استراحت کردم. فعلاً به‌صورت انفرادی تمریناتم را پیگیری می‌کنم.

وی درباره دریافت پیشنهادات همکاری و تمدید با این باشگاه گفت: 4 پیشنهاد همکاری دریافت کردم و مشغول بررسی آنها هستم.  این پیشنهادها از تیم متمول و معمولی است. به هر حال، در سن 24 سالگی اولویت اولم مسئله فنی و پیشرفت فنی‌ام است.

بازیکن تیم فوتبال هوادار تهران گفت: هوادار اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کرد، شاید انتظار نداشتم اینقدر خوب پیش برود. با اینکه اول فصل کمی تردید داشتم پیشنهاد هوادار را قبول کنم، اما فصل گذشته واقعاً فصل خوبی داشتم. به‌ویژه همکاری با رضا عنایتی که خیلی روند خوبی داشت. در بیشتر بازی‌های فصل گذشته به جز یکی، دو بازی که محروم بودم، در اکثر بازی‌ها در زمین حاضر بودم و به اهداف مد نظرم به لحاظ فنی رسیدم.

انتظاری در مورد میزان دریافتی‌اش از باشگاه هوادار گفت: من 53 درصد از این تیم دریافتی مالی داشتم. واقعاً هوادار تیم خوبی است  اگر از نظر مالی فقط کمی میزان پرداختی‌اش بیشتر شود قطعاً سال‌های بعد می‌توانند نتایج بهتری  کسب کنند.

وی در پاسخ به این سوال که بعد از تجربه 2 فصل قبل که حاشیه زیادی برای او در تیم نفت مسجدسلیمان ایجاد شد، عنوان کرد: برای مردم شهر مسجد سلیمان احترام بسیار زیادی قائل هستم، بحثی که داشتم با مردم عزیز این شهر نبود. من هنوز با مردم این شهر در ارتباطم و بحث ما با افراد دیگری بود. اگر حقی بر گردن آنها دارم به شخصه به این موضوع فکر نمی‌کنم و حلال‌شان می‌کنم. چون تمرکزم روی هدفم است و به فوتبالم فکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها