کد خبر : 1831014 | 06 تیر 1401 ساعت 18:50 | 33.2K بازدید | 8 دیدگاه

برونو کاروالیو:

امیدوارم رونالدو اینجا از فوتبال خداحافظی کند

برونو کاروالیو، مدیر ورزشی باشگاه اسپورتینگ، ابراز امیدواری کرد که کریستیانو رونالدو قبل از بازنشستگی به این باشگاه بازگردد.

امیدوارم رونالدو اینجا از فوتبال خداحافظی کند

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو دهه قبل بود که دوران درخشش کریستیانو رونالدوی جوان در لباس اسپورتینگ لیسبون آغاز شد و در نهایت این سرالکس فرگوسن بود که در میان پیشنهادات مختلف، موفق شد زمینه انتقال این ستاره گلزن به استادیوم اولدترافورد را فراهم کند. حالا و بعد از بیست سال، کریستیانو رونالدو بی تردید به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل شده و به افتخارات بی شماری دست یافته است.

1723545

حالا مهاجم 37 ساله منچستریونایتد در فصل تابستان امسال مورد توجه اسپورتینگ قرار گرفته و اخباری در مورد احتمال بازگشت او به لیگ پرتغال در سال‌های اخیر منتشر شده است. برونو کاروالیو، مدیر ورزشی باشگاه اسپورتینگ از شنیدن این خبر به‌شدت استقبال کرده و ابراز امیدواری کرد رونالدو با لباس این باشگاه از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

برونو کاروالیو به نشریه مارکا گفت: "بی تردید دوست دارم کریستیانو به دوران حرفه‌ای خود در خانه پایان دهد و اگر این اتفاق بیفتد برای ما یک رویای بزرگ تحقق پیدا خواهد کرد. کریستیانو رونالدو نماد چیزهای بزرگی برای این باشگاه محسوب می‌شود و اگر این بازیکن بتواند دوران فوتبال خود را باشگاه اسپورتنگ لیسبون به پایان برساند، اتفاقی فوق العاده و زیبا برای ما رقم خواهد خورد. رونالدو یک سفیر فوتبالی در کل جهان است که همیشه از باشگاه ما به نیکی یاد کرده و نشان می‌دهد که از موفقیت اسپورتینگ چقدر خوشحال می‌شود."

دیدگاه‌ها