کد خبر : 1831067 | 07 تیر 1401 ساعت 09:17 | 39K بازدید | 15 دیدگاه

برندینگ باشگاه به سبک جدید

عقد قرارداد با بسته‌های ماکارونی، چرا؟ (عکس)

تبلیغات باشگاه شمس آذر قزوین این روزها به سوژه جالبی در فضای مجازی تبدیل شده است؛ البته آنها معتقدند که طبق برنامه‌ریزی پیش رفته‌اند.

عقد قرارداد با بسته‌های ماکارونی، چرا؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر عقد قرارداد باشگاه شمس آذر قزوین این روزها به سوژه جالبی در بین کاربران فضای مجازی تبدیل شده است. این تصاویر به طرز جالبی خودنمایی می کنند و به گفته مدیررسانه باشگاه شمس آذر، پروژه ای بوده که در موردش فکر شده است و البته نمی شد آرد را که تولید اصلی کارخانه است با کیسه روی میز گذاشت! این باشگاه دسته اولی در تلاش همزمان برای تقویت تیم فوتبال و بالا بردن میزان فروش  اسپانسر به کمک تبلیغات، دست به تبلیغات صد در صد مستقیم زده است؛ مثل نام خود که همان نام اسپانسر است.

عکس ثبت قرارداد در باشگاه شمس آذر قزوین، علاوه بر طرفین قرارداد، حاوی پک کاملی از خانواده ماکارونی هاست. به نظر می رسد که با توجه به صنعت غیر سودده فوتبال در ایران، شمس آذر علاوه بر تامین هزینه نقل و انتقالات به دنبال حضور کامل در لحظه عقد قرارداد نیز هست.
 

1723742

وحید رشوند، مدیر رسانه باشگاه شمس آذر قزوین در این رابطه به ورزش سه گفت: "از آنجایی که تولید اصلی اسپانسر ما آرد است ولی خب نمی شود آن را با گونی روی میز گذاشت، از تولیدات و محصولات دیگر اسپانسر استفاده می کنیم. به هر حال این هم یک ایده تبلیغاتی بود که به نظرم استقبال خوبی هم شده و کامنت های بامزه ای هم در فضای مجازی شاهد بودیم. خیلی جاها نوشابه روی میز کنفرانس ها دیده ایم و ما هم ماکارونی گذاشتیم که خیلی سالم تر است."

جمله آخر رشوند با این سوال طنز خبرنگار ما مواجه شد که آیا نمی ترسید یکی مثل رونالدو پیدا شود و قضیه کوکاکولا برای شما هم پیش بیاید: "اتفاقا هیچکس ماکارونی را از روی میز خود برنمی دارد و از این بابت مطمئن هستیم. همه تیم های ورزشی در وعده غذایی قبل از مسابقه خود ماکارونی دارند و از این نظر خیال ما راحت است." این جواب مدیر رسانه شمس آذر بود که صحبت های خود را با وعده ای به پایان رساند که به گفته خودش شاید خنده‌دار باشد ولی کاملا به آن فکر می کنند؛ صعود به لیگ برتر!

دیدگاه‌ها