کد خبر : 1831183 | 07 تیر 1401 ساعت 20:22 | 54.5K بازدید | 14 دیدگاه

ستاره رئال مادرید در دوراهی میلان- لیورپول

لیورپول برای جذب مارکو آسنسیو، مهاجم اسپانیایی رئال مادرید با باشگاه میلان رقابت خواهد کرد.

ستاره رئال مادرید در دوراهی میلان- لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی مارکو آسنسیو، بازیکن 26 ساله و اسپانیایی رئال مادرید با این باشگاه در سال آینده به پایان می‌رسد و به نظر می‌رسد مدیران لوس بلانکوس به این وینگر گلزن اطلاع داده است که قراردادش تمدید نخواهد شد. در نتیجه، رئال مادرید به دنبال فروش مارکو آسنسیو در تابستان است و می‌خواهد از جدایی رایگان این بازیکن در تابستان سال آینده جلوگیری کند. باشگاه میلان در ماه‌‌های اخیر خود را علاقه‌مند به جذب آسنسیو در تابستان امسال نشان داده، اما حالا لیورپول نیز وارد این کورس شده و قصد دارد این ستاره اسپانیایی را جذب کند.

1723844

مدیران رئال مادرید به مشتریان مارکو آسنسیو اعلام کرده رقمی در حدود 50 میلیون یورو برای فروش این مهاجم 26 ساله می‌خواهد و خود بازیکن نیز خواهان دستمزدی در حدود 6 میلیون یورو خالص در هر فصل شده است. شرایط مالی در باشگاه میلان چندان مساعد نیست و پائولو مالدینی ابتدا باید مدیران باشگاه را راضی به این انتقال کند. اما مارکو آسنسیو به‌خوبی می‌داند که قرار گرفتن در ترکیب ثابت لیورپول کار دشواری است و با این ترافیک شدید در خط حمله، او ممکن است در آنفیلد نیز مانند برنابئو نیمکت نشینی‌های متوالی را تجربه کند.

مارکو آسنسیو در 42 بازی در تمام رقابت‌ها در فصل اخیر 12 گل به ثمر رسانده و دو پاس گل نیز ارسال کرد. به هر حال نارضایتی خود این بازیکن در فصل جام جهانی و تمایل مارکو آسنسیو به حضور در لیست نهایی لوییس انریکه در قطر، احتمال جدایی این ستاره اسپانیایی را افزایش داده است.

دیدگاه‌ها