کد خبر : 1831265 | 08 تیر 1401 ساعت 13:28 | 40K بازدید | 4 دیدگاه

امید ابراهیمی، تمرین پشت تمرین!(عکس)

تمرینات باشگاه الوکره قطر آغاز شد.

امید ابراهیمی، تمرین پشت تمرین!(عکس)

به گزارش ورزش سه، این باشگاه شگفتی‌ساز قطری که امید ابراهیمی هافبک پر تلاش ایرانی را در اختیار دارد، بعد از نتایج خوب فصل گذشته به دنبال تکرار آن درخشش است که با توجه به درگیری ملی‌پوشان دو باشگاه اصلی لیگ ستارگان، این احتمال وجود دارد که آنها شرایط کاملا بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشند.

الوکره که تمرینات خود را در اوج گرمای تابستان آغاز کرده هر روز تصاویری روی صفحات خود در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر می‌کند که در اغلب آنها امید ابراهیمی ستاره ملی‌پوش این باشگاه قطری حضوری جدی و پررنگ دارد.

1723940

امید که بعد از مدت ها دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شده با انگیزه بسیار در این تمرینات حاضر است تا به هدفش که تجربه دومین جام جهانی متوالی است، برسد. او یک بار در سال ۲۰۱۴ تبدیل به یکی از آخرین بازیکنانی شد که تیم ملی را بخاطر اختلاف بین کی‌روش و سرمربی باشگاهی‌اش کرانچار از دست داد.

نکته مهم درباره امید ابراهیمی این است که او در اردوی پیشین تیم ملی حضوری جدی داشته و با توجه به آغاز تمرینات الوکره او فصل استراحت کمتری را پشت سر گذاشته است.

با این حال با توجه به اینکه امسال یک سال تاثیرگذار و پراهمیت برای زندگی ورزشی او است، وی بدون اینکه خمی به ابرو بیاورد در تمرینات تیمش حاضر است و بدنش را آماده یک سال سخت تر می‌کند. به امید اینکه نقشی شبیه به آنچه که در دوره گذشته در تیم ملی در جام جهانی داشت ایفا کند.

1723942

دیدگاه‌ها