کد خبر : 1831278 | 08 تیر 1401 ساعت 15:05 | 985 بازدید | 0 دیدگاه

دو جلسه تمرینی تیم ملی بسکتبال در آلماتی

تیم ملی بسکتبال پیش از دیدار روز جمعه برابر قزاقستان در پنجره سوم انتخابی جام جهانی دو جلسه تمرینی در آلماتی برگزار خواهد کرد.

دو جلسه تمرینی تیم ملی بسکتبال در آلماتی

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، تیم ملی بسکتبال که به منظور پیگیری تمرینات عازم صربستان شده بود در پایان تک بازی و اردوی یک هفته ای خود در بلگراد عازم آلماتی شد تا دیدار خود مقابل تیم ملی قزاقستان در پنجره سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ را برگزار کند.

ملی پوشان بسکتبال صبح امروز چهارشنبه وارد آلماتی شدند. آنها عصر امروز نخستین جلسه تمرینی خود را برگزار می کنند و فردا هم یک جلسه تمرینی خواهند داشت تا آماده دیدار روز جمعه برابر قزاقستان شوند.

از مجموع سیزده بازیکنی که در فهرست تیم اعزامی تیم ملی بسکتبال به صربستان قرار داشتند و برای دیدار با قزاقستان ،جلال آقامیری کنار گذاشته شده است. بدین ترتیب سجاد مشایخی، رسول مظفری، بهنام یخچالی، نوید رضایی فر، متین آقاجان پور، سجاد پذیرفته، محمد جمشیدی، آرمان زنگنه، محمد یوسف وند، ارسلان کاظمی، حامد حدادی و محمد حسن زاده ترکیب دوازده نفره تیم ملی بسکتبال را در دیدار برابر قزاقستان تشکیل خواهند داد.

دیدار تیم ملی بسکتبال ایران و قزاقستان ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه برگزار می شود. تیم ملی کشورمان نتیجه دیدار رفت برابر قزاقستان که در پنجره دوم انتخابی جام جهانی و در ورزشگاه آزادی برگزار شد را واگذار کرده بود.

دیدگاه‌ها