کد خبر : 1831283 | 08 تیر 1401 ساعت 18:20 | 28.6K بازدید | 3 دیدگاه

دنی سبایوس:

آنچلوتی حق را به من داد و عذرخواهی کرد

دنی سبایوس، هافبک رئال فاش کرد که کارلو آنچلوتی از وی عذر خواسته است.

آنچلوتی حق را به من داد و عذرخواهی کرد

به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس در سال‌های اخیر جایگاه ثابتی در ترکیب رئال مادرید نداشته و مدام در حال رفت و آمد بوده است. اگرچه رئال مادرید در شرایطی دشوار و در رقابت با بارسلونا موفق به جذب دنی سبایوس شد، اما او هنوز تبدیل به بازیکنی ثابت و مهم در این باشگاه نشده و همچنان احتمال جدایی او در فصل تابستان وجود دارد. 

1720246

گفته می‌شود رئال قصد فروش دنی سبایوس را دارد و رئال بتیس نیز او را می‌خواهد اما تنها حاضر است 3 میلیون یورو هزینه کند. در صورت نرسیدن پیشنهادی خوب، شاید رئال به سبایوس پیشنهاد تمدید دهد هرچند که انتقال اورلین شوامنی به رئال، کار سبایوس را بسیار سخت‌تر از قبل خواهد کرد. سبایوس فصل قبل ماه‌ها مصدوم بود ولی در بازگشت فقط در 18 بازی 338 دقیقه در میدان بود.

1723965

سبایوس در مصاحبه جدید خود گفت که کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال از او عذرخواهی کرده است:« کارلو آنچلوتی مربی بزرگی است و به کار زیر نظر او افتخار می‌کنم. او از من عذرخواهی کرد چرا که فرصت زیادی به من نداده بود و این خود نشانه دیگری از بزرگی و شخصیت بالای اوست. معتقدم حقم بود بیشتر بازی می‌کردم و آنچلوتی نیز با نظرم موافق بود.»

سبایوس ادامه داد:« هر فوتبالیستی دوست دارد همیشه ثابت بازی کند و من هم درخواست غیرمعمول نداشتم. به‌زودی در مورد آینده‌ام تصمیم گیری خواهم کرد.»

دیدگاه‌ها