کد خبر : 1831323 | 08 تیر 1401 ساعت 18:56 | 55.9K بازدید | 20 دیدگاه

کابوس رئال مادرید؛ یک ستاره دیگر هم پرید؟

مدیران بوروسیا دورتموند آماده هستند تا جود بلینگام، ستاره جوان را در تابستان امسال به فروش برسانند.

کابوس رئال مادرید؛ یک ستاره دیگر هم پرید؟

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام، ملی‌پوش آینده دار و انگلیسی باشگاه دورتموند که امروز ۱۹ ساله می‌شود، تبدیل به یکی از اهداف مهم بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا در ماه‌های اخیر شده است. تیم‌های مشهوری مانند رئال مادرید، لیورپول، منچستریونایتد و منچسترسیتی همگی از اواخر فصل گذشته علاقه خود را به جود بلینگام ابراز کرده و به دنبال این ستاره آینده دار هستند.

1671228

پیش از این اخبار حاکی از آن بود که این ستاره انگلیسی و باشگاه دورتموند حداقل برای یک فصل دیگر در برابر همه پیشنهادها مقاومت خواهد کرد. اما نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد حالا دورتموند آماده است در این پنجره نقل و انتقالات نیز با قیمت مناسب جود بلینگام را به فروش برساند. این باشگاه آلمانی برای جدایی از هافبک سابق بیرمنگام رقم 120 میلیون یورو درخواست کرده که مبلغ هنگفتی به شمار می‌آید. این خبر اصلا به سود رئال مادرید نیست و فلورنتینو پرز امیدوار است تیمی نتواند رقم مورد نظر دورتموند را فراهم کرده و این ستاره انگلیسی را جذب کند تا کابوس کیلیان امباپه دوباره تکرار نشود.

در واقع مدیران باشگاه رئال مادرید قصد دارند در تابستان سال 2023 برای جذب جود بلینگام اقدام کنند و در حال حاضر شرایط لازم برای انتقال این بازیکن وجود ندارد. اما در صورت رسیدن پیشنهادی خود از سوی یکی از تیم‌های بزرگ، دورتموند دلیلی برای صبر کردن نمی‌بیند و فروش جود بلینگام قطعی خواهد شد.

دیدگاه‌ها