کد خبر : 1831378 | 09 تیر 1401 ساعت 10:18 | 10.3K بازدید | 2 دیدگاه

اهل جابه‌جایی نیستم

جعفری: کار با ربیعی بازیکن را به‌وجد می‌آورد

دفاع راست مس رفسنجان که علاقه‌ای به جابه‌جایی‌های زیاد ندارد تصمیم گرفت در تیم خود بماند.

جعفری: کار با ربیعی بازیکن را به‌وجد می‌آورد

به گزارش "ورزش سه"، حسن جعفری دومین بازیکنی بود که قرارداد خود با مس رفسنجان را  تمدید کرد. وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: دوست داشتم این فصل هم بمانم. من دو سال پیش از  شهر خودرو به اینجا آمدم.باشگاه خیلی خوبی است، جو‌ خوبی دارد و آدم‌های خوبی اینجا هستند. از آقای زیندالدینی و علیزاده بگیرید تا بقیه‌. مردم هم بسیار لطف دارند و کار کردن با آقای ربیعی  هم بسیار لذت دارد. تیم  یکدلی که درست می‌کند و انتظار بالایی که از بازیکن دارد؛ آدم را به‌وجد می‌آورد. تصمیم گرفتم اینجا بمانم و انشاالله در ادامه اتفاقات خوبی بیفتد.
او در مورد اینکه با توجه به سیستم هجومی مس‌ استرسی به دفاع‌ها وارد می‌شود یا خیر ادامه داد: استرسی وارد نمی‌کند. نوع فوتبال من به شکلی است که خیلی دوست دارم در کارهای هجومی  شرکت کنم. تفکر آقای ربیعی از اول همین بود. خیلی از مربیان سیستم هجومی‌ دوست ندارند و دفاع می‌کنند ولی ما مدافعان‌ مشکلی با این قضیه نداریم.
این بازیکن در مورد خرید‌هایی که مس انجام داده نظرش را این‌گونه بیان کرد: آقای ربیعی نسبت به خواسته‌ها و تاکتیکش بازیکن می‌گیرد. ایشان کارش را بلد است و می‌داند چه می‌خواهد و در پست‌هایی که نیاز دارد بازیکن جذب می‌کند. امیدوارم تیم خوب و  یکدستی مثل سال گذشته داشته باشیم و بتوانیم مردم رفسنجان را خوشحال کنیم.

جعفری که دو سال در میان به تیم‌های سابق خود باز می‌گردد و به این‌ترتیب دو بار در سپاهان، دو دفعه ملوان و دوباره در شهر خودرو حضور داشته در این مورد افزود: در کل زیاد جابه‌جایی را دوست ندارم. در بعضی تیم‌ها مثل نساجی و فولاد هم بودم، نساجی را واقعاً دوست داشتم، باشگاه خوبی است ولی در آن برهه‌ای که در آنجا بودم شرایط سخت بود. از ملوان قرضی رفتم ولی ‌دوست داشتم دوباره برگردم. شاید اگر شرایط در تیم‌هایی که بودم جور بود بیشتر می‌ماندم و همین تعداد هم تیم عوض نمی‌کردم.

دیدگاه‌ها