کد خبر : 1831391 | 09 تیر 1401 ساعت 12:06 | 1.9K بازدید | 1 دیدگاه

تیم ملی بسکتبال یکدل است

ارمغانی: آماده بازی با قزاقستان هستیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: بعد از اردوی صربستان شرایط خوبی داریم و آماده بازی با قزاقستان هستیم.

ارمغانی: آماده بازی با قزاقستان هستیم

به گزارش "ورزش سه" سعید ارمغانی در گفت و گو با ایسنا، درباره اردوی مشترک تیم ملی بسکتبال ایران با تیم باشگاهی FMP نایب قهرمان لیگ صربستان توضیح داد: خوشبختانه اردوی خوبی بود و تمرینات قابل قبولی را انجام دادیم که تیم را در شرایط خوبی قرار داده است. قرار بود دو بازی با تیم FMP برگزار کنیم که یک بازی انجام شد و از نتیجه راضی هستیم.

او ادامه داد: در این بازی ۴۰ دقیقه تمرکز خوبی داشتیم و با یک عملکرد مثبت موفق شدیم ۸۲ - ۸۰ این بازی را ببریم که از نظر آماده سازی فوق‌العاده مفید بود. این بازی برخی مشکلات، نقاط مثبت و منفی تیم ما را مشخص کرد که خوب بود و روی آن‌ها کار کردیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره شرایط ملی‌پوشان برای دو بازی پیش رو نیز اظهار کرد: سعی کردیم در فرصت باقی مانده از اردوی صربستان برای بازی با قزاقستان آماده شویم که خوشبختانه الان تیم شرایط خوبی دارد.

او درباره مصدومیت جزئی برخی بازیکنان مانند حامد حدادی نیز گفت: آسیب‌های کوچکی هستند اما واقعا تیم وحدت و همدلی خوبی دارد که بخاطر همین موضوع به مسابقات پیش رو امیدوار هستم تا نتایج خوبی را به دست آوریم.

ارمغانی در پاسخ به این سوال که چرا بازی دوم با تیم FMP برگزار نشد؟ توضیح داد: علت خاصی نداشت، متاسفانه سه بازیکن آن‌ها ویروس کرونا گرفت، دو بازیکن آسیب دید و دو بازیکن هم به تیم ملی دعوت شدند که از اردوی تیم رفتند. به همین دلیل نشد بازی دوم را برگزار کنیم و موضوع خاصی وجود نداشت.

دیدگاه‌ها