کد خبر : 1831503 | 10 تیر 1401 ساعت 12:46 | 42.8K بازدید | 12 دیدگاه

پیش فروش ۱۰ درصد از حق پخش تلویزیونی ۲۵ سال آینده

شعبده‌بازی 207 میلیون یورویی لاپورتا

باشگاه بارسلونا برای بهبود شرایط مالی خود تصمیم به پیش فروش حق پخش تلویزیونی‌ گرفته است.

شعبده‌بازی 207 میلیون یورویی لاپورتا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در سال‌های اخیر با مشکلات مالی جدی روبرو بوده و همین دردسر بسیاری را برای آنها رقم زده است. 
این باشگاه روز پنج شنبه اعلام کرده که برای فروش 10 درصد از حق پخش بازی‌هایش با شرکتی به نام سیکس استریت به توافق رسیده است. 
این شرکت سرمایه‌گذاری اولیه 207.5 میلیون یورویی روی این قرارداد کرده و قرار است از مزایای اقتصادی 10 درصد از حق پخش تلویزیونی این باشگاه در 25 سال آینده بهره ببرد. این در حالی است که گفته می‌شود سود بارسا از این قرارداد حدودا تا 267 میلیون یورو هم خواهد رسید. 
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، در این باره گفت:« ما این قرارداد مالی را فعال کرده و استراتژی صبورانه، پایدار و موثری را در پیش گرفتیم تا شرایط مالی این باشگاه را تقویت کنیم. سیکس استریت یکی از حامیان جدی فوتبال، شرکتی با تجربه در عرصه ورزشی و سرمایه‌گذار رسانه‌ای بین المللی است و حالا قرار است به عنوان شریک در کنار ما باشد و به ما اجازه دهد که به صورت مستقل اقدامات خودمان را پیش ببریم.»
آلن وکسمن، موسس و مدیر این شرکت، نیز اظهار داشت:« ما به این استراتژی که خوان لاپورتا و بارسلونا به کار گرفته‌اند ایمان داریم و افتخار می‌کنیم که یکی از موفق‌ترین باشگاه‌های فوتبال، ما را به عنوان شریک و تسهیل کننده انتخاب کرده است.»

دیدگاه‌ها