کد خبر : 1831538 | 10 تیر 1401 ساعت 17:47 | 37.5K بازدید | 33 دیدگاه

لواندوفسکی به ژاوی؛ دیوانه بارسلونا هستم

ستاره لهستانی بی تاب انتقال به بارسلوناست و این را به ژاوی، سرمربی آبی اناری ها نیز گفته است.

لواندوفسکی به ژاوی؛ دیوانه بارسلونا هستم

به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از آن است که باشگاه بارسلونا صبح روز چهارشنبه پیشنهاد جدیدی برای جذب رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ به مدیران این باشگاه ارائه کرده و امیدوار بود این بار این انتقال فرسایشی نهایی شود. پیشنهاد بارسلونا برای جذب لواندوفسکی به 40 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون پاداش افزایش پیدا کرده، اما بایرن مونیخ رقمی فراتر از این ارقام برای فروش فوق ستاره لهستانی خود درخواست کرده است.

1724010

امروز رسانه های آلمانی خبر دادند که مدیران بایرن حتی جواب تماس های بارسا را نیز نمی دهند و اصرار دارند که ستاره لهستانی فروشی نیست. اولی هوینس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ اخیرا گفته بود که بارسا بهتر است پیشنهاداتش را برای خودش نگه دارد این در حالی است که لواندوفسکی همچنان روی موضع قبلی خود ایستاده و تاکید دارد که در تمرینات پیش فصل حاضر نخواهد شد. او به بارسلونا اطلاع داده است که برای جلوگیری از هر گونه تنش بیشتر، تا 10 روز دیگر کار انتقال او را نهایی کنند اما بایرن حاضر به عقب نشینی نیست.

1724351

لواندوفسکی این روزها تعطیلات تابستانی را در اسپانیا سپری می کند و در جزیره ایبیزا با ژاوی ملاقاتی نیز داشت. چهارشنبه شب تصاویری از ورود همزمان لوا و ژاوی به یک رستوران منتشر شده بود که نشان می داد این دو در آن محل قرار ملاقاتی داشتند.

1723316

موندودپورتیوو امروز نوشت که در واقع این دو به شکل تصادفی به هم برخورد کردند و قرار ملاقاتی در کار نبوده ولی در صحبتی کوتاه، لواندوفسکی به ژاوی گفت که دیوانه پیوستن به بارسلوناست و از طرف خودش هر کاری نیاز بوده انجام داده است. ژاوی نیز برای او آرزوی موفقیت کرد و دو طرف ابراز امیدواری کردند که زودتر یکدیگر را در بارسا ببینند.

دیدگاه‌ها