کد خبر : 1831575 | 11 تیر 1401 ساعت 00:20 | 73.9K بازدید | 20 دیدگاه

بازگشت مهدی قایدی به امارات (عکس)

مهدی قایدی ستاره سابق تیم فوتبال استقلال به امارات بازگشته و به زودی تکلیف تیم فصل آینده‌اش مشخص خواهد شد.

بازگشت مهدی قایدی به امارات (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان لیگ امارات صحبت‌های زیادی درباره آینده مهدی قایدی به گوش رسیده و حالا در شرایطی که باشگاه استقلال نیز برای جذب این بازیکن تلاش می‌کرد این بازیکن به امارات بازگشته و به زودی تکلیف تیم فصل آینده‌اش مشخص خواهد شد.
قایدی که فصل را بدون حضور در دو مسابقه پایانی لیگ برتر امارات تمام کرد، حالا به گفته رسانه‌های اماراتی احتمالا راهی باشگاه جدیدی خواهد شد و با توجه به شرایط سنی و باقی ماندن چهار سال دیگر از قراردادش با شباب الاهلی، به‌عنوان بازیکن قرضی به تیم دیگری منتقل می‌شود.
مهدی قایدی که به‌خاطر دور شدن از شرایط ابتدای فصل در اردوی اخیر تیم ملی ایران نیز غایب بود و جزو فهرست دراگان اسکوچیچ قرار نگرفت، حالا قصد دارد یک انتقال جدید را تجربه کند تا دوباره به فهرست تیم ملی هم برگردد و شانس بازی در جام جهانی ۲۰۲۲ را به‌دست بیاورد.
طی روزهای گذشته صحبت‌های زیادی در مورد حضور قایدی در اتحاد الکلبا شنیده شده و هیچ بعید نیست که این انتقال قرضی با بازگشت قایدی به امارات طی روزهای آینده نهایی شود. البته در نهایت تصمیم آخر در خصوص مهدی قایدی را لئوناردو ژاردیم سرمربی جدید الاهلی امارات خواهد گرفت.

1724417

دیدگاه‌ها