کد خبر : 1831629 | 11 تیر 1401 ساعت 12:57 | 37.5K بازدید | 12 دیدگاه

مهار این فوق ستاره کلید برد مقابل لهستان

بارتوژ کورک همچنان کلیدی ترین مهره تیم ملی والیبال لهستان محسوب می شود.

مهار این فوق ستاره کلید برد مقابل لهستان

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم VNL2022 با همه فراز و نشیب‌های خود به پایان رسید و تا اینجا فرانسه با کسب هفت برد رتبه اول را به خود اختصاص داده است. همچنین تیم ملی والیبال ایران با کسب چهار برد در رده هشتم جدول مسابقات قرار گرفته و همچنان برای صعود شانس دارد؛ هر چند که چهار بازی دشوار در هفته سوم و پایانی در انتظار شاگردان بهروز عطایی است.

تیم ملی ایران سه شنبه شب در چارچوب اولین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت ها به مصاف لهستان خواهد رفت؛ تیم قدرتمندی که تا به اینجای لیگ ملت ها فقط یک شکست را متحمل شده و بعد از فرانسه در جایگاه دوم جدول قرار دارد. در حقیقت شاگردان گربیچ قبل از شروع هفته سوم رقابت ها از شانس بالایی برای صعود به مرحله نهایی لیگ ملت ها برخوردار هستند.

همچون سالهای گذشته در لیگ ملت های امسال نیز بارتوژ کورک بهترین بازیکن تیم ملی لهستان بوده است. کورک با وجود بالا رفتن سن همچنان یکی از بهترین پشت خط‌ زن‌های دنیای والیبال محسوب می شود. در واقع مهار این فوق ستاره لهستانی ها می تواند کلید پیروزی تیم ملی ایران در بازی سه شنبه شب باشد. این در حالی است که شاگردان بهروز عطایی تا اینجای لیگ ملت ها در بحث دفاع اصلا خوب عمل نکرده‌اند اما تیم ملی ایران در دیدار برابر لهستان و کورک محکوم به عملکرد خوب در این مقوله است.

1724487

دیدگاه‌ها